• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Nu säger jag hej då på ett tag till alla söta flickor!!
    Ha en supergo helg och mys, ät och drick gott och ja bara ha det bäst helt enkelt
    Kanske inte blir så mycket datorverksamhet i möra och på söndag, känns som man kanske har lite annat för sig då Love is in the air

*vinkar från bilen*

Bye bye och sköt om er!!
    Massa kram och från eder LKU

• Princessdiamond

god morgon!! :D

har varit uppe en timme.. legat i ett bad.. har ändå inte kunnat sova..

jaja, om lite drygt en timme åker vi hemmifrån iaf..

hoppas att ni alla får en underbar helg!

jag kikar in då och då även under resan såklart :)

• Eurolady

God morgon, flickor!

Princessdiamond, hoppas flygresan går bra!

LKU, kom soldaten hem ok igår? Tur att du kom på att du inte skulle dricka vin! Kunde ju ha blivit lite fel där ...

Här är det grått och trist, men det gör inte så mycket, för vi ska ut och shoppa och sen gå på vernissage, killens kompis ställer ut. Sen ska jag träffa min kompis ikväll, vi hade funderat på Grönan, men jag tror inte det blir det i det här vädret.

• Eurolady

Så, nu har de varit här och tagit killen på hans svensexa. Lär inte se honom igen förrens imorgon!

Jag undrar jag vad han får göra, han fick nämligen börja med att svepa en whiskey, för att komma igång! Och det enda han hittills har ätit är en liten bit knäckebröd!

• anne på grönkulla

Kul! ar du fått en hippa också eller?

Själv trodde jag aldrig jag skulle få en eftersom vi inte bjöd nån - men ett gäng trogna tjejer (som inte ens kände varann så himla väl, har liksom inte ett gäng utan lite lösa tjejkompisar) slog ihop sig om detta, med min syrra i spetsen. Att maken skulle få en sexa var självklart - hans bägge bröder skulle se till det - men sen blev det så stressigt på slutet att det inte blev av.

Se så det kan gå...

• Eurolady

Jag har inte haft min än, har en känsla av att det blir nästa helg, för då kommer en kompis till mig som bor i Luxemburg att vara här i Stockholm. Men, men, man vet ju aldrig.

Nu ska jag njuta lite av att vara själv, men ska faktiskt ta och städa lite här hemma, sen måste jag plocka ihop lite grejer till killen som de kommer och hämtar här sen och efter det tänkte jag gå ut på stan och ta mig förbi vernissaget.

• Fru någongång.

Halloj alla.

Hoppas alla har det bra. Solen sken visst i sthlm hörde jag. Här har det varit mest mulet men med små solinslag. Men vi har varit ute och gott promenad på Byn idag, så man får höra det senaste skvallret :) och vem som bor var osv... Sedan ikväll så var vi ute och åt middag. Han som har pontus by the sea i sthlm och några andra restauranger har arrenderat en jakligt kitchig restauranng här i byn. Stället tillhörde ursprunligen militären, men är nu ombyggt till exlusivtg hotel med restaurang precis vid havet. Inrdeningen är såklart mkt kalksten, betong och lammskinn osv.. stilrent och modernt. Men mkt bra mat iaf. det som var så sött var att utanför fönstrerna så vandrade lammen som inget hade hänt.. harmoniskt och lugnt..

Cantaton hoppas du känner dig bättre idag, efter lite sömn brukar en del kännas bättre.

Eurolady: Hur har m2b det på sin sexa? Hade du ingen aning om denna? eller hade dom kontaktat dig innnan?

LKU: Hoppas ni får en romantisk helg :)

Princess: Ha en underbar resa :)

Fru Henax: Hur har första semesterdagen varit? eller räknar du från måndag ? :)

Anne: kram på dig. Hoppas du mår bra.

rosenhaga. Hoppas du har det bra med dina böcker. skall läsa ngt med passalina ngn gång.

nu skall jag sova. Dom har lovat sol imorgon ..

Om jag glömy ngn nu så baer jag tusen gånger om ursäkt.

kram

• Rosenhaga

God morgon på er alla! Här regnar det stilla, ganska vackert faktiskt. Var ut en sväng vid midnatt med vovven och då var det alldeles stilla och luften var så där härligt fuktmättad.

LKU, vännen. Det gläder mig att du inte har synts till på ett dygn! ;) Det lät värre än vad det är, men så är det ibland. Saker och ting är inte alltid som det verkar. För en som inte brukar hänga här ser det ju ut som mobbing, för de som vet bakgrunden flinar lite och är glada för din skull.

Några av er har semester. Jag vet inte hur det är för er men jag brukar vara ganska sliten när semestern börjar. Så för att se det lite positivt så är det väl bra att det regnar så att ni kan varva ned och inte "måste" ha picnic, åka till stranden, plocka bär eller annat.

Det är okej att ligga vid TV:n och slötitta. Det är okej att sitta vid brasan och läsa Arto Paasilinna, skratta och smutta på vin!

• Eurolady

Hallå där! Hoppas alla har det bra i det mycket varierande vädret.

Själv börjar jag så småningom känna mig som en människa, vilket är mer än man kan säga om min kära pojkvän! Han kom hem för en halvtimme sen och är helt utslagen, bakis som sjutton. Så kan det gå när man har varit på svensexa!

Själv är jag lite lätt bakis jag med. Var ju ute och käkade med min kompis igår och vi delade på 2 flaskor vin till maten (hmm, vad blir det per person? ) Sen när vi var mätta, belåtna och lite lagom runda under fötterna bestämde vi oss för att gå vidare till en Dubliners, en irländsk pub inne i stan. Där var det ett liveband som vi dansade galet till, drack öl och hade jättekul tills de stängde vid tre.

Efter det blev det en promenad över gatan till Max för lite burgare och pommes som åts på en bänk i Kungsträdgården under den uppgående solen. Sen promenerade vi hemåt längs Skeppsbron och njöt av världens vackraste stad. Kom hem vid 4.45 och stupade i säng och sov till 12 imorse, då telefonen väckte mig. Men efter en Ipren, en dusch och lite spaghetti och köttfärssås känner jag mig i alla fall lite bättre, vilkt är mer än man kan säga om blivande maken!

Förresten, FruNågongång, jag visste om att de skulle ta honom igår och även ha honom över natten, men jag visste inte vad de skulle göra. De hade tydligen kört laserdome, åkt ut till landet och grillat, druckit öl och whiskey och spelat TV-spel hela natten. Och det verkar som att det kanske blev en eller två whiskey för många!

• Rosenhaga

Eurolady,

Vilken underbar kväll och natt du måtte ha haft! Dubliners och liveband! *blir avis som sjutton* :) ;)

Sakta vi gå genom stan....Skeppsbron när solen går upp - nä, nu!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2