• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Rosenhaga

Frun någongång,
    Det låter himla mysigt att tuffa runt lite på Gotland på semestern. Vi hoppas att det blir Nice-väder på Gotland också!

• Eurolady

Hej tjejer! Skulle verkligen uppmärksamma er hjälp med det ovan. Har startat en tråd om det också www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m2382427.html Det måste väl finnas nån på hela BT som har nån bra idé om det här, eller vad tror ni?

Känner mig överlag lite grinig idag, har ont i knät som sjutton. Har inte haft så här ont på jättelänge, inte ens när jag åkte skidor i vintras, så det känns lite trist. Har proppat i mig ipren nu, så förhoppningsvis blir det lite bättre snart.

I eftermiddag blir det nog lite roligare i alla fall. Ska träffa min kompis som ska sminka mig på bröllopet, gå och handla lite smink och sen gå hem till mig och provsminka mig! Det ska bli kul. Sen tänkte jag bjuda henne på middag, det är hon värd. Hon bor i Luxemburg egentligen, så det är ett tag sen vi sågs nu.

• Fru någongång.

Såg din förfrågan eurolday. Skall fundera lite och se om jag kommer på något.

kram

• Eurolady

Tack FruNågongång! Kram på dig med!

Har faktiskt fått några inte helt dumma svar i min tråd redan. Kan nog bli rätt så kul det här ...

Snart ska jag iväg och träffa min kompis och få en rejäl lektion i sminkens alla regler! Ska bli kul. Blir nog lite vin och tjatter också, skulle jag gissa!

• LKU

Eurolady

Ska fundera gumman och återkommer om jag kommer på något. Inte på världens bästa humör just nu, "underbar" PMS som alltid. Känner för att slå ihjäl någon typ, men annars så är allt bra
    Kramis

• Eurolady

LKU, inte slå ihjäl nån!!!! Puckla på nån rejält, bara!

Själv har jag haft en riktigt trevlig kväll. Har haft min kompis här och blivit provsminkad och innan dess gjorde jag av med en halv förmögenhet på smink som jag hoppas att jag kommer att använda, annars blir det ett väldigt dyrt bröllop!

Börjar dessutom bli mer och mer säker på att möhippan är i helgen, antingen fredag eller lördag ...

• Eurolady

Måste bara berätta vad min kille sa ikväll! Vi pratade lite smått om vigselakten som vi håller på att finslipa nu (måste skicka den till vigselförrättaren på fredag) och då kläcker han ur sig, helt spontant, "Jag tycker låtarna vi har nu kommer bli jäkligt bra!" Detta från en kille som inte har brytt sig så himla mycket fram tills nu! Snacka om att jag blev paff!

Sitter och lyssnar på låtarna nu, och jag kan bara hålla med. Det blir himla bra!

• LKU

Eurolady

Gumman min, åh va roligt att sminkningen blev så bra, blir så glad för din skull!! Och jag kan verkligen känna glädjen och kärleken i din blivandes kommentar. Roligt!!
    Många kramar LKU (sucker for romance and weddings )
    Spännande med möhippan....

• helenekl

Eurolady;

du kanske har skrivit det tidigaren men vilka låtar har ni valt? :)

LKU: Hur är det med din PMS? ff jobbigt? *kramar om*

Hoppas alla har det jättebra!!

Själv är jag så nervös så magen har pajjat totalt, jag ska ju spela och sjunga tre låtar på ett bröllop på lördag o jag brukar få mer tid på mig än en vecka så jag får springa på toa både nu o sju......... hjäääääääääääääääääääääääääälp!!!!

• Fru någongång.

Du kommer fixa det gallant Fru helene.. Men förstår mkt väl att det är nervöst.

Sista dagen på ön, mamma tycker det är lika tråkigt varje gång man åker hem. Men till helgen kommer min bror ned och stannar en vecka så det blir inte helt tomt.

Idag blir det visby innnan flyget går. Skall köpa lite skålar som finns här och kika runt lite. Visby förändras från år till år med nya butiker osv.

Ha en superbra dag allihopa.

Kram

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2