Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
anne,
Egypten - Åh...visst vill man tillbaka?!
Alltid!
Men det ska nog bli av nångång!
Vad skönt att höra att ni vill tillbaka till Egypten... Blev lite smånervös i Hurghadatråden...
Vi åker dit måndagen den 23/7, även känd som min första måndag som FRU R. :D Vi ska bo på ett hotell som ser urhärligt ut på bild: ving.se/book/bookMatrix.aspx?&categoryid=1&resortid=1000&hotelid=2390&moreinfo=true
Fru någongång; åh vad smaskigt! :) Avokadosoppa är en sån sak som jag alltid vill göra men som jag aldrig har gjort efter som jag:
a) aldrig har kommit mig för
b) det aldrig finns mogen avokado på vår affär
c) jag glömmer bort det
d) all of the above
Och "Gummiost" (dvs halloumi) är bland det smaskigaste grilltillbehöret jag vet! :D
Låter inte bra att inte sova... Jag somnar alltid sent på sommaren. Men å andra sidan sover jag länge också... ;)
Är det någon som hittar hem till Rosenhaga så kan vi krascha den där middagen! *slurp* :D
Sitter med ett glas JP Chenet Merlot och ser lite på film nu... Men det är visst dags att fylla på! :)
Grillad halloumi är fantastiskt! Har du inte provat, gör det. Det gäller att grilla den tillräckligt länge så omvandlas liksom konsistensen. Mums!
:) ;) :D :(
(övar bara på det överdrivna smileybruket lite)
Rosenhaga, menar du att halloumin får en annan konsistens än gummi om man gillar den annorlunda? :)
God morgon på er!
Heleneli, Halloumi "rå" är en hemsk historia men när man grillar den så händer något med konsistensen. Det blir inte så grynigt är väl närmast hur jag skulle beskriva det. Jag häpnade faktiskt över hur förändrat det blev i smakupplevelse.
*sätter mig lugnt ned och läser tidningen medans jag väntar*