Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*tar en sväng till köket och tömmer diskmaskinen*
Jo, det är ju sånt jag håller på med - ser till att alla papper är i pärmar, slänger gamla papper o tidningar, sorterar in papper i pärmar.
Men inflyttningsfesten dröjer till i höst.
rensa ut kläder, skulle det ju stå - SÅÅÅÅ mycket papper har jag itne...
Tömt diskmaskinen - check
Ta en kopp kaffe - vafalls! Det har jag missat!! *åtgärdas genast*
Maken är vaken och naken - näh...vad säger jag?!
Dags att dra ut med vovven så han får träffa lite kompisar, han med idag. *tar en näve ostkrokar på vägen ut*
Hälsa Eurolady när hon vaknar från sin törnrosasömn!
Fru henax.. här kommer en anna länk till ett mycket speciellt hotell.. otroligt häftig miljö runtmokring.
furillen.nu/cgi-bin/Furillen_Visit.exe
lite knepig hemsida, men om man klickar på hotell och sedan på de små pilarna så kommer det fler bilder på rum och dylikt..
hmm oj vad mkt reklam jag gör för gotland nu, undrar om bt polisen kommer? men jag tycker det är kul att det kommit massa nya hotell som inte är som de andra i visby. dom är också fina men dessa har lite mera av gotland i sig :)
idag skall vi åka till Ikea, men med tanke på vädret så är det väl hur mkt folk som helst där.. Både jag och sambon känner oss lite hängiga.. sambon är lite småfebrig och jag snuvig.. kanske inte var så bra ide med gymmet igår.. Och inte sov jag bättre för det.. Men sova får man göra i graven eller nåt ;)
Vad skall alla andra underbara göra idag?
kram
God morgon på er! (här skulle jag vilja ha en smiley som gäspar och sträcker på sig)
Jag tror att jag är suuuk! :( Har ont i halsen och är frusen... Blä... Men det är väl bra att jag tar det nu och inte om två veckor...
Fru någongång, du ser, träning är farligt. Det har jag alltid hävdat! ;)
Hur gick det korsordet imorse? Hojta till om ni behöver hjälp! :)
Kaffe och ostbågar? Funkar det ihop?
anne, jag hittar inte längrebortistan på min karta... vet du ungefär i vilken del av världen jag ska leta? :D
fru någongång, njae jag tror att BT-polisen har missat den här tråden... Är det någon av er som har hängt här så pass länge att ni minns Nattugglorna?
Jag ska nog hålla mig hemma idag. Hade tänkt att gå och handla men det är blött i skåne igen och jag hittar inte bikinin... :)
Nu ska jag fixa te och ösa i ett kilo honung...
nattugglorna låter spännande :) och ngt för mig som somnar så sent :)
usch då.. inte skönt att vara sjuk.. men det känns som det är ngt som går nu.
föressten jag har skrivit i din egypten tråd..
Henax, ja man kunde ju tro att längstbortistan stod på tur sen - eller kanske till o med längstbort-ända-utanför-stan? Men sen har jag faktiskt lovat maken att flytta hem igen - så det så! Så jag får nöja mig med resor till de platserna, typ...