Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Skönt Fru Helenekl att allt gick bra :) och beröm mår man alltid bra av.
här är det en lugn kväll. Har varit i diverse möbelvaruhus idag med en kompis till oss. hamnade ju på ikea till slut och shit vad folk det var, i kassan sedan stod rene nyberg och hennes david helenius och handlade.. typ 4 kundvagnar.. kändes som om det var inredning till sommarstugan.. Men vi ställde oss irätt kassa iaf för en gångs skull bakom dom var det en låång kö..
Ikväll blir det film.. hyrde mission imposible 3 (sambons vilja) och the queen (min vilja) :) Åt sen lunch så det blir bara lite baguette med salami och brie här ikväll. Men ack så gott.. alldeles nybakade från affären.
Eurolday.. Låter som du hade en toppenkväll igår.. nu kan du slappna av och bara njuta tills bröllopet går av stapeln :)
ALLA: Ha en underbar kväll.. Kramar från en regnig huvudstad
Åh, vad skönt att det gick bra!
Här pysslar jag hemma och får inget av det jag tänkt gjort, men jag har iallafall simmat idag.
FRUhelenekl
Åh va skönt att det gick bra gumman Förstår att det är läge att bara softa och landa i dagens påfrestning och performance nu
Ha en riktigt skön kväll och unna dig massa mys och gott, det är du SÅ värd!! Kramar
Här blir det te, mackor och filmmys nu, perfekt i ett regnigt Göteborg
Nu har FRUhelenekl sovit några timmar o känner sig som männska igen
*nån som har lite ostisar kvar från igår??* *blinkar med långa svara ögonfransar o ser allmänt söt ut*
:p
Hello Babes!
Ikväll har jag sett två tjejfilmer (lagom låg koncentrartionsnivå krävdes), stämplat 30 festprogram och 40 servetter. Are you impressed? I'm impressed. :D
Till middag blev det tomatsoppa med krutonger, inte nåt som jag normalt äter på lördagar men det är världens bästa stackars-lilla-mig-som-är-sjuk-mat! :)
FRUhelenekl, vad kul att det gick bra!Vilka låtar var det du sjöng?
Undrar om man ska göra sig lite te kanske? *önskar att jag hade ostkaka eller ostbågar hemma eller var på middag hos Rosenhaga* ;)
Heleneli: jag sjöng "för att du finns" (sonya aldén)
"allt som jag känner" (tommy nilsson+tone norum)
samt
"att älska dig" (shirley clamp)
:D
FRUhelenekl: Åh! :) "För att du finns" ska sjungas på vår vigsel också! Den är sååå fin! :D
Jag sitter uppe och väntar på att m2b ska ringa från Colombia... Vi har inte pratat ordentligt på flera dagar, så det är värt det!
Han frågade vad jag vill ha i morgongåva... Inte kan man väl önska sig sånt? Jag menar, om jag fick välja skulle jag vilja ha en stor maffig ring med diamanter och blåa safirer eller kanske rubiner... Vet inte riktigt... :D
Han ska få en årshyra av en vinrad från www.vingardar.com/ . :) Han är ganska intresserad av viner och jag tror han kommer gilla det... Jag har inte valt region åt honom, det får han göra själv... Jag har noll koll! :D
Är det någon av er mat&vinintresserade typer som har något tips?
Heleneli: åhhh jag älskar oxå den!!
Den hade vi säkert haft om vi hade hört den innan vi gifte oss förra året :)
Ang vingården, gillar han något vin mer än något annat? Kanske föredrar spanska före franska osv? Isf kanske det kan vara extra speciellt att få i det land man älskar vinerna ifrån?
'Vet inte alls hur det funkar med sånt men det var bara en liten tanke :p
Har ni fler sånger ni ska ha i kyrkan o har ni solister eller ska det spelas instrumentalt?
Heleneli;
sorry!!! såg att du väntade på att dn m2b ska ringa från Colombia!!
Hur länge ska han vara där då? Är han oxå en soldat eller är det jobb eller nåt annat som gör att han är där?
Jag har inte 100% koll på allt i tråden numera *skäms gör jag över det* men jag försöker hänga med så mkt jag bara kan ;)
Är du oxå en nattuggla förresten eller var det du som skulle jobba natt den här veckan?