• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

hu vad det är tråkigt att städa.. det går vansinnigt långsamt. hittar en massa saker hela tiden som ajg börjar pyssla med i stället.. men men någongång blir det väl klart :) Fick tvättid nu iaf så nu går 3 maskiner för fullt. lika bra att tvätta mkt. vet aldirg vad jag vill ha med mig när ajg åker bort.

Ser ut att vara en fin bok heleneli, vi funderar nu när vi är i frankrike att besöka någon vingård på vägen hem. Sambons styvfar ärr mkt intresserad av vin så man får lite lektioner då och då.

heleneli vilken del av landet bor du i? har säkert stått men det har jag nog missat ..

kram

• Heleneli

Ja, tvätta borde jag också göra... det var länge sen....

Jag bor i det blöta Skåneland, men jag kommer från Sthlm och det är där vi gifter oss! :)

• Princessdiamond

god dagens!
    sitter på hotellet i san juan och imorgon flyger vi hemmåt igen..

såg tt ni har vinter där hemma i sverige *huttra* :D

• Fru någongång.

Hej princess :) Hoppas ni haft det underbart på eran resa.. ja vädret här hemma skall vi inte tala om.. Men enligt tidningen skall det vända from onsdag så det är bara att vänta och se.

nu har jag tvättat 7 maskiner tvätt :-O trodde inte det var så mkt men en del måste ju tvättas på lägre temp osv.. Men nu hänger allt och torkar så snart är det klart.

Vad äter alla till middag ikväll? här blir det spagetti och köttbullar..

• helenekl

Vad duktig du ahr varit som har tvättat o städat! :p

jo här blir det tacos ikväll! me like! :D
    självklart med hemmagjord tsatziki som har dragit sen igår så den är så där smakrik o lagom stark...*dreglar*

Ni själva då?

KRAM

• Fru någongång.

åh vad gott med tacos.. det blir det nog imorgon.. vi skall äta köttbullar som sagt.. passa på att rensa frysen lite granna.

• helenekl

jamen gu, du skrev ju det *asg* kanske dags att öppna ögonen innan man skriver nåt :D:D:D:D:D:D

• Eurolady

Hej flickor!

Idag är det lite segt, måste jag säga. Fast jag hade kul igår!

Vi har varit på stan idag, i regnet, och shoppat lite, sen gick vi hem och ordnade världens söndagsmiddag! Det bidde följande:

Seabream, eller guldbrax som det heter på svenska, grillad i grillpanna, med beurre blanc, stekt fänkål, färska hericot vertes, färskpotatis och bruchetta med tomat- och lökröra. Till det drack vi ett Chardonnay/Viognier-vin. Mumsigt, måste jag säga!

Nu sitter jag och småpular inför bröllopet. Inte långt kvar, men inte heller så överdrivet mycket att göra, måste jag säga. Känns rätt skönt faktiskt!

Och bara en vecka kvar på jobbet, sen är det semester. Känns supernice!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2