Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
herre min skapare vilken tårta det verkar vara.. den skall jag absolut göra någong gång. Kanske till mamma och pappas 60 årskalas..
Eurolady,
Den är så suverän att det är värt vartenda timme i köket. Perfekt för en regnig helg och en underbar anledning att bjuda över på "en liten fika i all enkelhet". *fnissar*
...eller ett 60-årskalas!
Kul med överasskning eurolady :) när är det ni gifter er? I helgen eller nästa? funderar på om jag kommer hem innan dess.. kanske går en promenad på söder och får en glimt av den vackra bruden på håll ;)
Vi gifter oss nästa fredag, 20.07 2007! Och eftersom vi gifter oss där vi gör, finns det nog stora möjligheter att få en glimt av bruden!
(för att inte nämna min snygga brudgum!
)
Kommer hem? Var är du nu?
privatpersoner.eniro.se/query&search_word=LKU&geo_area= hmmm... attans!
LKU, lilla vännen! *kramar om* Låter inte kul alls det där... Nu vet inte vad bakgrunden är men jag skickar onda ögat till ditt gamla jobb i alla fall!
Jag är också lite ledsen idag... Ingen bra start på dagen med den där drömmen inte... :( Och sen flög en duva rätt in i fönstret här för en halvtimma sen... Bläää Jag avskyr fåglar... Huvva! Tur att det finns choklad! ;)
Eurolady
Tja, kanske är det som så att man måste dra till med ett mittuppslag i GP för att dom ska en på allvar... *funderar starkt på att ringa GP NU* Tack gumman, ditt stöd betyder massor, det gör verkligen det!
Va roligt med klippning och prova bröllopsfrisyr och sen även träffa florist och slutligen fixa skjorta till killen, låter helt underbart!! Fast jag är ganska deppig och låg nu så kan jag liksom känna det där pirret och allt det roliga runtomkring dig just nu och hmm, åker nog om sanningen ska fram, lite snålskjuts på din lycka nu!!
*hoppar ner i Euroladys bakfickor på jeansen och hoppas att hon inte ska känna någon skillnad*
Det är ju så roligt liksom så det är svårt att inte påverkas. Men, men det ska väl ordna sig någongång även för mig, och GOSSE ska jag njuta när det gjort det!!!!
på dig vännen!
nej nu är vi hemma, men åker till fankrike på onsdag. men vi har inte bestämmt om vi skall flyga direkt hem eller ta oss med tåg till paris och vara där några dagar.
Men den helgen kommer jag nog vara hemma. Man vet aldrig om jag smyger i buskarna :)
*ställer mig i köket i två dagar och gör chokladtårta till LKU*
Choklad är bra när man är låg, har jag hört!
oj ni har ju skrivit massor medan jag skrev mitt....
Pratar med m2b på skype nu, han ska snart åka till flyget!