Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Eurolady,
Din middag lät mumsisch! Jag har aldrig stekt fänkål, förväller man den först eller? Själv åt vi rester från lördagen. Åhhh, vad synd det var om oss - inte mycket.!
Ha det gott idag, alla!
Ja, vi har väl en rätt så vanlig, fast ändå ovanlig bordsuppställning. Ett honörsbord, fast det kommer sitta folk på andra sidan bordet också, fast inte precis på platserna mitte mot oss. Sen har vi ett bort bredvid honörsbordet och två som står ut som tungor från honörsbordet, fast de sitter inte i honörsbordet, om ni förstår.
Killen verkar i alla fall se fram emot bordsplaceringen lite mer än jag, så det är ju bra Men jag lovar att be om hjälp om jag behöver det!
Princessdiamond, är du tillbaka från havet?!?! Hur har resan varit? Vilka öar har ni varit på? *nyfiken i en strut*
Rosenhaga, vi steker bara fänkålen i olivolja, förväller inte innan. Blir jättegott. Har stekt i grillpanna en gång, men igår bidde det vanlig teflonpanna.
*skakar på huvudet, kan inte fatta att jag sitter och berättar för Rosenhaga hur man gör med en maträtt*
Hej tjejer!
Imorse vaknade jag av att det var någon som drog i dörrhandtaget till sovrummer (dörren står öppen). Jag skrek till och tittade dit, och naturligtvis var det ingen där... Jag har ingen aning om vad jag drömde innan men det var nog inte om blomsterängar och fjärilar... Det tog en lång stund innan pulsen var normal igen...
Nu när jag fixade frulle fick jag ett ryck och torkade av glashyllorna i kylen! Vilken skillnad det blev! :D Allt såg plötsligt mycket godare ut... Borde göra det oftare! :D
Eurolady... jag fattar nog inte alls hur era bord ser ut... ;) Honnörsbordet är jag med på, och så går det ut tungor från det (fast de sitter inte ihop) som ett E utan mittenpinnen... men var är det bordet som är bredvid honnörsbordet...? Mellan tungorna som ett H?
Idag ska jag hämta hem våra ringar som har varit på gravyr och uppfräschning! :D
vi är än så länge i san juan.. åker hem idag..
var på barbados, st lucia, antigua, st maarten, st thomas och naturligtvis san juan (men här har vi bara lämnat land och kommit tillbaa om man säger så)
Om någon mer känner som jag i dag, att själen är lite ledsen och behöver choklad så är det bara kika förbi...
Finns hemlagad kladdkaka och en stor kanna kaffe för den som är sugen!
*ställer upp dörren på glänt*
Alltså, man behöver inte vara ledsen för att få komma förbi och smaka, alla är välkomna oavsett humör
Princessdiamond, låter som en urhärlig resa! :D
LKU! Åh mumsigt! Kommer genast! *surfar in på hitta.se....* ;)
Jag har hämtat ringarna nu! :D SÅ fina är de! :D :D :D
Heleneli
Åh va roligt, måste vara en helt fantastisk känsla!! Passar perfa att fira med lite kladdkaka då, bra du kollar kartan i eniro
Välkommen
Näe man så att...vad tror ni om att lägga denna sajten till Favoriter?? *dreggel*
www.chokladsajten.com/recept/
Hur är det LKU?? *stoppar munnen full med kaka o försöker se medkännande ut*
Heleneli
Asch, hitta.se var det ja... ah, struntsamma bara du hittar hit