Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Heleneli
Åh tack rara du! *kramar om tillbaka*
Ja så där kan jag också känna, att om jag drömt något som varit jobbigt eller otäckt så kan den känslan liksom sitta i hela dagen! Otäckt med den där duvan. HU!
*skär en stor bit kladdkaka och lägger på Helenelis tallrik*
*viskar... sök på Göteborg* *fniss, fniss*
*Hmm, vad är det som ligger och kittlar i bakfickan?*
LKU, vännen! Självklart förstår jag att det är svårt att glädjas med andra just nu. Du är så himla suverän på det alla andra dagar på året, så ta du och deppa rejält idag och ta nya tag imorgon. Och skriv, det brukar hjälpa! Dessutom skriver du så himla bra, så GP behöver nog inte ens ta in en av sina reportrar på ditt uppslag till dem!
*kramar om varmt och länge, kramar hårt, hårt, vill liksom aldrig släppa*
Skönt för dig att killen är hemma nu i alla fall. Du ska nog se att det ordnar sig med jobb, jag har en bra känsla där!
på dig med!
Rosenhaga
Näääääeeee, du är bara fööör GO!!!
Niger, tar i hand och tok-kramar om Rosen i två hela dagar för denna enorma fina goda ( i dubbel bemärkelse) gärning!!
Tusen kramar till dig min vän
Heleneli
Åh va roligt!!! När kommer han hem då, i kväll?
*nynnar "Love is in the air..." *
Nämen, nu sitter ju jag här och nynnar på Love is in the air. Internet är faktiskt otroligt!
Eurolady
TACK fina du. Jo, det är väl så att det kan vara svårt att orka vara glad, men jag märker att när jag sätter allt mitt som jag upplever som jobbigt och faktiskt engagerar mig och tillåter mig att bli glad för andra så gör det så gott inne i mig och ger kraft, som HÄR och NU, med dig och de andra underbara flickorna så jag försöker i alla fall ta till mig det goda som finns. Men, visst, det är inte alltid så lätt... men försöka duger! och visst är det en ENORM skillnad att J är hemma nu, jesus, det går inte att jämföra. Bara hänga i som sagt, men om det är ok med dig så fortsätter jag "åka med dig" just nu
*kramar om tillbaka och vill inte heller släppa*
*Oj, kittlas kanske i hennes bakfickor, måste ligga still*
Nämen är det en liten LKU som sitter i bakfickan?
Jag har också fått Love is in the air på hjärnan nu!
Hehe, vi ska kanske valsa till Love is in the air då? :D
Nä, han kommer först vid 12-tiden imorgon. Han landar 11.05 på Kastrup (då ligger jag och får en ansiktsbehandling :D) Sen plockar han upp mig med taxin i Lund vid 12-snåret! :D
"*hoppar ner i Euroladys bakfickor på jeansen och hoppas att hon inte ska känna någon skillnad* " Haahahaaa Vad rolig du är! asg!
Nu ska jag ringa verkstan och fråga hur min bil mår...
*hmm jasså Eurolady kör superschyssta Levis low waist, boot-cut, jojo har man snygg rumpa så har man!!
Inte helt fel plats man valde med andra ord, tsssss....
Men faaaan, va alla killar glor!!!!
*hytter med näven*
Hallå där, hon ska faktiskt gifta sig om två veckor, så lägg av!!