Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*garvar*
Ni är för härliga, tjejer! Tack för att ni finns.
Heleneli
Aha, så du är alltså i skåne nu?? Hade jag ingen aning om, men gud va mysigt att han kommer och hämtar upp dig
Hoppas bilen mår bra Kram till dig
Rosenhaga
Tack själv gumman!!
Och TACK ALLA UNDERBARA TJEJER!!!
Helt otroligt att man kan titta in här och känna sig som Ior och på en minut så har ni lyckas muntra upp en och få en att känna både tro, hopp och kärlek och en väldigt massa glädje. Oslagbart!!
*går in på www.interflora.se och beställer jättebuketter med gula rosor till ALLA att levereras omgående tillsammans med en jättestor chokladask och en flarra rosa bubbel*
NI ÄR BÄST
*ligger på golvet och vrider mig av skratt!* Tur att man har trådlöst tangentbord så jag kan ligga kvar här nere och skriva... :D
Jäpp, jag bor i Skåneland! På onsdag tar jag dock nattåget till Jämtland för att vara med på mormors begravning och sen på lördag åker jag till sthlm för bröllopet!
Ja, han är supermysig min grabb!
Bilen mår inte så bra! Jäsiken! M behöver den ju på lördag när han ska köra upp med bilen full av bröllopsgrejer! :(
SKÅL! :D
SKÅL!!
Men vad sjutton, nu kittlar det i andra bakfickan också?! Vad är det jag har där då?
Hmmm, Heleneli, du ska nog hoppa av, lär inte komma upp till norrland och myggen i de här jeansen!
Förövrigt har jag H&M Loyal på mig!!
Mmm, vilken chokladbomb!!!
Skål på er!
Nu måste jag gå om jag ska hinna till frisören, hörs ikväll!
Nehepp,
Nu kilar jag iväg till IKEA och spanar lite.