• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

LKU:
    Tack gumman!!!!
    Hur är det med dig??

• anne på grönkulla

Hejhej!

Jag är konservativ när det gäller herrkläder, så jag säger på sin höjd ljusblå skjorta! Vad har ni tänkt, rosa? Men jag förstår om vitt blir tråkigt till en så ljus slips... *hmm*

• Eurolady
    Nä, rosa är nog den sista färgen vi tänker oss! (inte för att det generellt är fel med rosa skjortor, men varken jag eller killen är så förtjusta i den färgen)

Min bukett kommer matcha hans slips och ta fram de färgerna i den som är lite gömda. Huvudfärgen kommer vara cerise, sen blir det lite ljus champagne och brunt i den också. Och grönt runt om. Så den kommer nog synas.

Ljusblå är något som han har nämnt, men vi är inne på en nåååågot mörkare färg ....
  • LKU

love U

Jotack, man försöker hänga i så gott det går. Lite kämpigt med vissa saker just nu, men annars bra

• anne på grönkulla

Svart eller vinrött?

Ja, egentligen är det ju bara vad han själv klär i och känner sig fin i som ska avgöra? Blir en mörk skjorta bra mot den ljusa slipsen?

Att jag trodde rosa beror ju på att många killar har det när de ska vara lite mer "vågade" - men själv är jag som sagt rätt konservativ på denna punkt och maken är det absolut!

• LKU

Eurolady
    *funderar fortfarande*

Hmm, inte rosa kanske näe, möjligtvis ljusblått... någon grön ton kanske??
    Näe gud jag är skitdålig på att tänka ut bra färg när jag inte kan SE det framför mig live så att säga... men med tanke på färgerna i din bukett så kanske en grön ton i skjortan inte skulle vara helt fel, eller?? Näe gud jag ska nog inte ge några råd, känns som det blir helt galet!!

• love U

Håller nog kanske på någon grön nyans då! Ta med slipsen till affären och prova mot olika skjortor!!

• LKU

love U
    Oooooh nu blev man ju lite glad, hihihi... Du och jag-samma lika

• Fru Henax
    Hej Allihopa!

Ohhh, färg på skjortan!!! Jag som är allt annat än konservativ när det gäller herrskjortor säger välj VILKEN HÄFTIG FÄRG SOM HELST!!! Tycker personligen att killar, generellt sett, är sååå tråkiga/fega som bara kör på vita skjortor! Ehhh, vänta lite nu... hade inte min man vit skjorta på vårt bröllop?! Jo. Ok, då ska jag va tyst!

love U! Du är tillbaka!!! BRA! Har saknat dig både här och på FL!
  • love U

Fru Henax: Japp, I`m back!!!!
    Så lätt blir ni inte av med mig!!!

Varför är det så boring väder hela tiden?? Det bara regnar all the time!!!! I want some sunshine!!!!!!!!

*sjunger till alla flickorna: You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy mhen sky`s are grey*

NÄR BÖRJAR EGENTLIGEN PB IGEN!!!!!!! Håller på att längta på mig!
    I miss Scoefield!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2