• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax
    Inte bara "I miss Scofield" va?! Jag vill ju VARA "MISS SCOFIELD"!!!
  • love U

Det var ju det jag menade! Men jag ville inte vara så tydlig!!!!
    Det står bara på tv3.se att det startar till hösten igen!! GALEEEEEEEEEEEEEN!!
    VILL ATT DET BÖRJAR NUUUUUUUUUU!!!!!!!!

• Eurolady

Ok, blå eller grön skulle nog passa, tack för tips och förslag.

Nu vill jag veta vad ni tycker om vår idé från igår:

Svart skjorta!!

Kan han ha det på ett bröllop eller kommer alla tycka att han är jättekonstig? Slipsen kommer verkligen fram superfint i den (ser lite guldig ut faktiskt) och han tänkte ha en näsduk i bröstfickan i lite guld/champagnefärg som lyser upp också.

Han är verkligen gudomligt snygg i det, och trivs bra i det, men vi är lite osäkra på hur folk kommer reagera när han har det. Vad tror ni? Vad är er reaktion?

• anne på grönkulla

Sålänge den är ny o ser fräsch ut så bör det inte vara några problem tycker jag - urtvättade svarta skjortor är HUR TRIST SOM HELST!

I mina konservativa kretsar hade han direkt stämplats som "konsulttyp" eller "trendnisse" men om han trivs o känner sig fin ser jag inte riktigt problemet. ¨

Sålänge ni "vet" att det är emot traditionell klädetikett och väljer det ändå tycker jag det är OK. Sålänge det inte kan förväxlas med sorgklädsel, bara och då brukar ju vit skjorta och vit slips vara det vanliga så det är nog ingen risk.

• love U

Min första tanke var begravningsfärger!
    Men jag kan verkligen se det framför mig som otroligt stilrent och vackert mot den slipsen!
    Som sagt... Så länge han tycker att det är ok så ser jag inte något problem i det! Det är erat bröllop och ni bestämmer!!! INGEN ANNAN!
    Så om ni tycker svart skjorta så ska det vara svart skjorta!!!!

• Fru någongång.

Jag tycker det funkar alldeles utmärkt med svart.. det är så snyggt på killar :) Och eftersom ni inte gifter er i kyrkan så ser jag inga som helst problem.. Även om jag inte skulle brytt mig i kyrkan heller :) Kör på det som känns bäst och som han trivs i..

• Eurolady

Jo, fast lite trendnisse är han! I alla fall är han väldigt mån om vad han har på sig.

Sorgklädsel är ju det man tänker på, men som sagt, då ska det ju vara vit skjorta om nåt.

Jag kan tycka att det skulle vara rätt ballt, jag i gräddvitt och han i svart med en jäkligt snygg slips!

Och han kommer ju definitivt (förhoppningsvis) vara ensam om svart skjorta, gissar att inga gäster kommer att ha det. Däremot kommer det säkerligen vara ett par med vita skjortor ...

• Fru någongång.

Love U :) Välkommen tillbaka .. Skönt med lite paus kan jag tänka.. och snart las vegas så glad för er skull gumms.

kram

• LKU

Fru Henax
    Ååååååhh heeeej söta Henaxen, har saknat dig!!!!! Love to see you back!!! Fan vilken pissdålig engelska det där blev då men skitsamma , du hajjar, ME LOVE HENAXEN Ännu bättre engelska... ge dig LKU!!!

love U
    Ja gud, PB hade jag banne mig GLÖMT!!!!! Näe, inte glömt helt, men nästan... Jisses vilken bonus när mörka hösten närmar sig och PB och ANNA P kommer tillbaka, MEEEEEEEEEEE LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!! Fru Henax längtar också efter Anna tror jag...

Eurolady
    Jag säger här bara min spontana reaktion på svart skjorta: Känns lite för dramatiskt tycker jag, även om det annars är supercoolt och fräscht med svart skjorta, men just på bröllop så mja, med tanke på att du står där i vitt så blir det såna väldiga kontraster känns det som. Förlåt, det är bara jag, men å andra sidan, om båda NI tycker det är fint och HAN känner sig bekväm med det så KÖR PÅ DET!!! Det är ERAT bröllop och ni ska göra PRECIS som ni känner själva.
    Jag har ju sett kort på karln i svart skjorta och vet att han absolut passar i det Men jag hade nog inte valt det nej. Japp det var min åsikt

• love U

Eurolady: Precis! Ballt och eget!!! Ingen kommer att se likadan ut!
    Kör på det!!!

Fru någongång.: Tack!!
    Vad ska du göra i sommar?

Och vad ska ni andra göra i sommar???

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2