Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Heleneli.. vilken fin klänning du kommer ha på bröllopet:) och jag kikade lite i din gästbok på hemsidan.. Du måste varit en fantastisk lärare.. barnen skriver ju så söta hälsningar till dig :) *hurra för bra lärarare*
Heleneli: Nyfiken som jag är så vill jag oxå se kort!!!
Var hittar jag din hemsida?
LKU, det är ju precis de åsikterna jag vill höra!! Alltså, ärliga! Be inte om ursäkt för dina åsikter, vännen min!
Ska prata med killen och höra hur han känner. Kan tänka mig att det blir några som drar efter andan om han skulle glida in i svart skjorta. Hade väl varit en sak om han var hårdrockare eller punkare och alltid gick klädd i svart, men så är det ju nu inte!
LKU: DU KAN INTE MENA ALLVAR ATT DU NÄSTAN GLÖMT PB!!!!!!!!!! Du skojade bara lite eller hur???!!!!!
För hur kan man glömma den nästan snyggaste människan på hela jorden??? Ja, topp tre iaf!!!
Eurolady
Gissa om man väntar med spänning på att få höra vad det blev för färg... och gissa om man väntar med ÄNNU större spänning på att få se underbart fina bröllopsbilder sedan... Jösses, börjar ju nästan gråta bara jag tänker på det. Lilla fina Eurolady ska stå brud, så himla fin hon kommer vara
PUSS
love U
Jo, faktiskt så menade jag allvar...
hehe... när det var sista avsnitten innan sommaren så var man ju verkligen helt GALEN fast sen tja, så har man liksom vant sig vid att det inte är PB.. men vet du love U, jag tror det är mitt sätt att förtränga min känsla av hur mycket jag EGENTLIGEN saknar det och Anna P för skulle jag känna efter på riktigt skulle jag nog bryta i hop eller något
Så ingen fara, PB och Anna P still rules !!!
LKU:
Såklart att du har förträngt!!! Så måste det ju vara!!!!! Hihihihihihihihi
Nu är det dags att laga lite mat till barnen!
Puss och kram!!
Love U... Imorgon kl 7 åker vi till frankrike. Sambons familj är där så vi tänkte umgås med dom några dagar.. sedan är planen att åka tåg till Paris och se oss omkring lite där.
Ni åker utan barnen va?
Måste bara säga att jag änligen har hittat ett bra schampo. Oliv serien som dom säljer på Åhlens.. mitt hår blir superbra av det shampot. Ville bara tipsa om det..
Nu tror jag att jag stavar fel på shampo men får skylla på semester i hjärnan ;)
Min kära blivande make håller på att ge mig magsår!!
Nu har han fått för sig att han inte ska ha svart skjorta, utan mörkt blå (inte marin, utan snäppet innan dess) Och det har vi inte sett någonstans med dubbla manchetter (som både han och jag absolut vill att han ska ha) så nu har han tänkt att han ska sy en sån skjorta! Med lite drygt en vecka kvar och en hel del annat som måste göras!
Jag är inte orolig för utfallet, allt han syr blir superbra, men snarare för tiden. Han är så himla petig när han börjar sy, så jag undrar hur lång tid det kommer att ta. Har sagt att i så fall måste han börja direkt när han kommer hem idag från jobbet. Jag kan fixa med lite annat själv, så får han sitta med det. Vi får se hur det blir, men just nu känner jag mig rejält stressad.
Ska försöka gå och käka lunch nu och lugna ner mig lite. Skulle gärna ta ett glas vin för nerverna, men det är inte så lyckat när man ska jobba sen! Har ju en del att göra på jobbet nu också innan man går.
Ja, ja, se killar, är de inte totalt ointresserade av kläder, så är de totalt överintresserade!
Fast jag vill ju att han ska känna sig snygg och bekväm, det är verkligen det viktigaste. Annars kommer nämligen hela hans dag att vara förstörd, och det vill jag inte.
Återkommer i skjortberättelsen när jag har nåt nytt att förtälja!