• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

Vart är Cantaton??? Har någon hört nåt från henne på ett tag? Tänkte eftersom hon inte mådde så bra.... *orolig*

God morgon/middag förresten :)

• Heleneli

Hej hej!

Nu ligger det en kille i min säng och sover! :D ;) Han är jättesöt, om ni tassar in på tå och inte väcker honom så kan ni få kika... :D
    Stackarn är jättetrött, han kunde inte sov så bra på flyget... Och ingen väsk fick han med sig hem heller... de har fastnat/försvunnit någonstans på vägen... :( Det innebär att jag inte har fått några presenter än...

På min gammanhemsida (anpassad för mina elever) finns lite bilder: home.gamman.se/helena-mattias
    På min BG sida finns lite fler, men då får ni kopiera in länken och sudda mellanslaget:
    http://www.brollops guiden.se/gallery/gallery_view.php

• LKU

Heleneli och FRUhelenekl

Söta flickorna har inlägg att läsa... bläddra någon sida tillbaka i tråden

Nu har även jag reggat mig där på Gamman, hmm får se om jag fortsätter hänga kvar där... Som sagt, man har bloggen, e-posten, msn och BT Lagom är bäst som vi alla vet, är ju dock väldigt trevligt att få besöka er andra... så, vi får väl se som sagt

Mitt nick är "Fröken U"

• Princessdiamond

nu va vi hemma igen :(
    känns väääldigt konstigt..

• Heleneli

:D Tack för alla fina ord om min klänning och de andra bilderna! :) Jag lääängtar tills jag har fått bygga ihop alla delarna till en komplett outfit! :D

Jag hade väääldigt svårt att sova inatt... :D Jag var på ansiktsbehandling innan m2b kom i förmiddags, höll på att somna i stolen... :D

Nu ligger han och sover så sött där inne... vet inte om jag ska väcka honom eller inte... Han var så trött.... Men vi måste och handla... Och han måste vara med eftersom jag åker i morrn och det är han som ska ha mat... Jag får väl krypa ner hos honom och mysväcka honom lite...

Jag kan inte fatta att han ska bli min man omm bara 11 dagar!!! Ibland är livet helt fantastiskt!

• Heleneli

Princess, vad tråkigt att hemma ger en sån gubbe... :( Men du har ju haft en toppenbra resa i alla fall? :)

• Fru Henax

Heleneli! Skönt att du har din m2b hemma igen! VÄCK honom så att ni hinner umgås lite nu innan du sticker upp till Jämtland!

EL! OJJ! Så ambitiöst att sy en egen skjorta! Imponerad!

LKU! Henaxen loves LKU back!

Fru någongång! Ha en riktigt bra Frankrike-resa! Hur gick lunchen idag förresten?! Och syntes det någon gullig bebismage?!

love U! Jag blev också alldeles förskräckt över att LKU hade GLÖMT PB?! Skrämmande...! Men förträngning köper jag!

: -) VET NI VAD?!?!? SOLEN SKINER?!?!
    Vi var till Uppsala en sväng idag, satt UTE vid slottet och fikade! Och när vi kom hem så lagade jag lite middag som vi satt UTE PÅ BALKONGEN och åt!!! Wunderbar!

• LKU

Fru Henax
    Ååh SOOOL låter LOVELY Här sken det upp en stund på em och man bara kastade sig ut men sen blev det mulet igen *tjurar* Stor till Henax

Fru någongång.
    Vill också passa på att önska en trevlig resa och härlig semester till Frankrike, må så gott och ha det toppen flickan
    Kramar

Eurolady
    Hur gick det med skjortan? Helt otroligt, är också impad. KRAMAR

Heleneli
    Önskar dig och M2be en underbar kväll tillsammans och hoppas att begravningen går på bra på torsdag och allt annat förstås inför THE BIG DAY!! Hoppas vi hinner se dig här innan, men gör vi inte det, vilket är FULLT FÖRSTÅELIGT så ALL LYCKA TILL kära du!! Stora kramen

• Princessdiamond

jovisst har vi det :)
    men här e så tråkigt väder och imorgon vid den här tiden e jag på jobbet igen.. blah

• Heleneli

Han vill inte kliva upp... :( Booooooring...

Nån frågade tidigare om det gick bra att beställa en kinaklänning och det gick alldeles utmärkt! Jag har köpt två klänningar (brudklänningen + en annan) på 1koo och en tärnklänning från kanacca. Mina 1koo klänningar är helt fantastiska! Brudklänningen är som en dröm, helt perfekt. Båda sitter som en smäck också! Kanaccaklänningen var det lite sämre med. Lillasyster som skulle ha den från början kan inte ha den, tycker inte om den alls, men storasyster har tagit över den nu! :D Kanacca gjorde inte de ändringar vi bad om och de verkar inte ha så bra koll på var klänningarna befinner sig. Mailade dem och frågade om den skulle bli klar i tid (ca två veckor innan jag ville ha den) och fick svaret "don't worry" Dagen därpå var den här... hm...

Jag kommer titta in här innan the wedding! Promise... En sväng imorrn men sen dröjer det nog till söndag igen... :)

Princess, nä jobba låter inte så party direkt..

Solen skiner här med! Men jag sitter inne och väntar på mr Trötto...

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2