Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
vålkommen hem Canaton :) Hoppas du haft det oerhört bra gumman :)
Kram
*ler med hela ansiktet* Tack!
Jag mår bra tack, men är jättetrött. Kom egentligen "hem" igår kväll - till Marcus. Men har repat hela dagen idag inför fredagens konsert, och kom hem på riktigt först för 40 min sedan. Känns såå skönt att få vara hemma i mitt eget hem. Och sååå skönt att få vara lite ensam.
Jag har haft det både bra och dåligt. Har haft en underbar grupp; de har varit jättesnälla, gosiga och relativt lydiga. Jag kände mej väldigt välkommen när jag kom ner, då jag vid det här laget har rätt bra kontakt med ett flertal bröder. (En hade tom frågat om jag var med.) Jag har tänkt väldigt mycket, fått frågor ställda som jag funderat över och som varit nyttiga för mig att tänka på. Har haft intressanta diskussioner och känt mej omtyckt.
MEN och tyvärr är det ett jättestort MEN. En man/kille (19 år från Tyskland) blev fullkomligt BESATT av mig. Sedan i tisdags kväll har han förföljt mej överallt. Han har ställt sig några meter ifrån sig oavsett vad jag gjort och bara tittat på mig (eller försökt prata med mej). Och då menar jag inte bara i lunchkön eller nåt, utan han har satt sig två meter bakom mej i kyrkan, ställt sig upp när jag ställt mig upp, gått med mej till matkön (frukost o lunch), tittat på mej medan jag ätit, väntat tills jag skulle bli klar med mina diskussioner (ibland velat joina trots att han inte förstår), letat efter mej (genom att cirkulera bland mina bekanta) nere på caféet på kvällarna om jag lyckats smita undan honom, och när jag inte varit där har han gått upp till det barackområde jag bodde i o gått fram och tillbaka utanför min länga, osv osv.... Det var riktigt läskigt. Sista dagen (söndagen) lyckades jag fly undan honom hela förmiddagen frånsett i kyrkan och under lunchen.. Därefter lyckades jag försvinna en sväng igen, men då letade han upp min ledarkollega vilken han följde efter för att se vilken buss som var vår, och utanför den stod han och väntade. Vi hade "ombordstigningsförbud", men samtliga var eniga om att jag skulle få gå på omedelbart. När jag hade klivit på gick han runt bussen och ställde sig precis utanför mitt fönster. När bussen åkte sprang han längs med den.... osv osv ...
scary kille cantaton.. tur att ni inte bor i samma stad.
nu är jag färdigpackad, diskat undan allt, dragit ur alla sladdar osv.. så jag slipper tänka på det imorgon.. då blir sambon galen på mig. han gillar inte att gå upp tidigt och han mår lätt illa om han blir stressad. så jag har lovat honom en stilla morgon :)
Nåväl. Kramar på er.
Fru nångång, nu är mina tankar rätt bortkopplade. Du är på väg någonstans? (jag menar, jag kom nyligen hem o STOPPADE I en massa sladdar... eller en iaf... två kanske med vattenkokaren).
föressten The :) Köpte massa the när jag var på gotland. och dom teerna säljs även på nk the och kaffe och diverse thebutiker. Men min absoluta favorit nu är. Gotländsk sommarblanding.. Så ni som har vägarna förbi nk (finns väl även i götet LKU?) eller liknande och gillar the så rekomenderar jag den :)
Nej nu skall jag sluta skriva och försöka sova..
kram
japp vi är på väg till vivala france :) om jag inte minns fel så var du också där nu? eller har jag helt fel..
Jag har bara smakat Guteblandningen från Gotland, och den är jag inte så förtjust i.
Jotack, jag har precis kommit hem från ett mycket regnigt Frankrike :) Det har regnat konstant (och då menar jag oupphörligt, har det inte spöregnat har det duggat) frånsett en strålande lördag.
okej.. I Nice har det varit varmt iaf enligt dom vi skall ned till.. vart i frankrike var ni?
I Taizé, 10 mil norr om Lyon. Bourgognedistriktet. På ett berg ute i landsbygden :)
Välkommen hem!
Scary karl...