Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Cantaton; skönt att se att du är tillbaka, jag skrev ett inlägg igår om att jag var orolig för att jag inet hört ifrån dig på ett tag! :) Glad att se dig här igen *kramar om*
Se nu till att äta ordentligt och var rädd om hälsan!
KRAM
FRUhelene, jag har bara varit lite onåbar. Inte kommit i närheten av en dator på 1½ vecka och praktiskt taget haft telefonen avstängd. Det har varit sååå skönt :) Inte saknat teknologin det minsta. Istället har jag suttit på marken eller på låga träbänkar, druckit klorvatten (ur plastskål), ätit ris, ärtor och bönor (baguette också förvisso) - ur plastskål, med sked, vandrat runt i regnet, delat betongrum med 11 söta flickor och utbytt tankar om livet med fransmän, belgare, canadensare, polacker, holländare och tyskar.
Nu har jag varit uppe alldeles för länge - bara för att njuta av att vara hemma i mitt eget hem. Men nu är det verkligen nattinattidags. Jobbigt bara att sängen måste bäddas :/ Men tvättade trots allt alla lakan innan jag åkte förut, så det kommer åtminstone dofta gott och kännas fräscht ;)
Natti natti på er.
*tassar försiktigt in på tå för att inte väcka de söta flickorna* Dukar upp en stor frukostbuffé till alla flickor att äta på när ni vaknar*
Men Fru någongång!
Tackar ödmjukast, riktigt härligt med en rejäl frukost när jag har sovit så länge!! Vaknade inte förrens vid 6-tiden, det är ett mirakel. Nu puttrar diskmaskinen och tvättmaskinen, kaffet är gott och det är undanplockat. Skönt - dags för frukost!
Har du övertagit morgonpasset eller var det svårt att sova?!
Kram på dig oavsett!
oh! JAg har ju glömt att önska Fru Någongång en TREVLIG RESA!!!!!! *skäms*
Tack för frukosten gumman!
Hej Cantaton! Läskig tysk det där... Jag hörde ryktas om att du har koll på Egypten...? Jag åker till Hurghade på bröllopsresa den 23:e... Några tips? (alcogelen är packad! :D)
Jag är SÅ trött! Vi kom i säng seeent igår... typ halv två-två... Sen gick älskling upp vid sextiden och då vaknade ju jag också till... När han hade åkt vi halv åtta hade jag svårt att somna om, men gjorde det tillslut. 08.30 vaknar jag av regnet. Det SPÖregnade verkligen! Helt galet! Jag trodde först att det var en rejäl hagelskur, men det var bara vatten... Somnade om och strax därpå ringde nån jeppe som skulle ha tag på företaget som hade det här numret för 2 år sedan... gaaah... höll på att slumra till och så ringer M och säger att väskan är hittad och den ska komma hem till oss idag! (:D) sen slumrade jag till och så ringer han igen och säger att bilen är klar! (:D) och det är ju bra men jag vill soooova! Men då kunde jag inte somna om igen och nu så sitter jag här... Ska strax hoppa in i duschen en snabbis tänkte jag! (Nej, inte en SÅN snabbis, dels är han ju på jobbet och dels så har vi lite uppehåll med sånt nu innan bröllopet! :) ;))
Jag har förmodligen missat att svara på massa grejs, men hojta om det var nåt livsviktigt! :D
(Är förövrigt grymt imponerad av EL:s syende m2b!)
Heleneli, jag var nyligen i just Hurghada. Nu måste jag dock åka iväg o repa, men återkommer ikväll!
Åhå! Vilken tur man kan ha! Nu åker jag förvisso bort ett par dagar, så det ingen panik med reseguidandet! Men Jag ser fram emot att läsa det när jag närmar mig internet igen! :D
Välkommen hem, Cantaton!
Håller med övriga om att tysken verkar ha varit en scary typ!
Sitter hemma och väntar på att föreningens fastighetsskötare ska komma. Vi har nåt läckage i rören under diskbänken... Solen skiner och vi sitter hemma och bara väntar... halvtrist! Men bättre det än översvämning!
Nä, översvämning är väl inte så kul... Om man inte är sugen på en liten pool i köket eller nåt... ;)
Jag är så snurrig, vad svårt det är att packa!! Jag har packat typ alla mina toppar men har insett att det nog inte behövs... hm....