• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Fru Henax
    Lilla gullunge, go du är men det är faktiskt så HIMLA BRA att min kompis är klar med sitt arbete i La Paz så hon är hemma i Göteborg nu, jipppiiiiieeee!!!! Så hon slipper massa snö, hon får sommar och sol och Sverige istället... eller va f-n sitt er jag och pratar för goja??? Sommar var väl rätt men sol var sannerligen att ta i... aja, flickan M är hemma i alla fall och DET är huvudsaken!

Gabbies
    Oooooh gud va roligt, oj oj oj nu är det NÄÄÄÄÄÄRA!!!!!
    Kan liksom känna pirret ända hit... HÄRLIGT flickan min Stor kram till dig vännen

• LKU

Fru någongång.
    Söta lilla du, ha en toppensemester stumpan och ät, drick och mys massor i soliga France!!! Längtar redan till du kommer tillbaka

Massa kramar

• LKU

Fru Henax

Du trodde väl ändå inte att vi skulle gå på den lätta???

" Jag vill ju kolla på fotografier, få presenter och prata ju! "

Prata???? Bah!!! Du vill bara vara så sjuuuuukt ohedlig så det skriker om det, säg som det är och försök inte linda in något här min unga dam!!!

Vadå LKU tolkar in massa annat?? Genom sig själv känner man andra?? Hajjar inte aaaalls vad ni syftar på

*nynnar "ohedliga är vi allihopa, allihopa, allihopa... jag med och du med"..." *

• Rosenhaga

Nu står det sju sorters tea i köket och väntar. :)

Jag som pratade om kaffe imorse! *garvar* Allvarligt talat, jag fullkomligt ääääääääälskar doften av kaffe på morgonen. Smaken av tea slår därimot smaken av kaffe - om det är ett gott tea. Nu har jag en massa nya teasorter att provsmaka. Härligt!

:)

• Fru Henax
    Ohh no! I´m busted!
    Trodde jag skulle klara mig undan där... men inte då!!! Som sagt LKU, genom sig själv känner man andra!!!

på dig!

Kul att kompis M är på hemmaplan igen förresten!

*nynnar vidare på "ohedliga är vi allihopa, allihopa... DU med och jag med...*

igen!!!
  • Eurolady

FruNågongång, tack för lyckönskningen!

Vi åker på bröllopsresa på måndagen efter vårt bröllop, den 23:e. Snacka om att man längtar! Fast jag blev lite orolig idag när man såg att det snöade i sydamerika ... Man vill ju inte direkt ha snö på sin bröllopsresa när man räknar med att ligga på stranden, lapa sol och dricka drinkar!

Nu ska jag sätta mig och skriva placeringskort i photoshop (inte en chans att det skulle skrivas för hand, då skulle ingen veta vart de skulle sitta! ) medan killen ska fixa med mönstret till sin skjorta. Ska bli spännande att se hur det här går ...

• Fru någongång.

hihi det kommer säkert gå bra med skjortan :) Impad av att din kille kan sy.. Skulle vilja se min sambo sy

Ser på allsång på skansen och packar.. men det är en kass repertoar ikväll måste jag säga..

Snön är säkert borta tills ni kommer ned.. Och är den inte det så smälter den säkert när den ser er nygifta varma personer :)

• LKU

Rosenhaga

*sätter mig köket och har svårt att välja exakt VILKET te jag vill prova*
    .. för jag ANTAR att man blev inbjuden?? Eller fattade jag någonting fel här nu kanske...
    *sneglar mot ytterdörren och förbereder mig på att kuta*

Fru Henax
    Har en känsla av att ALLA söta flickor i denna tråden är lika ohedliga Precis som det ska vara med andra ord
    tillbaka U got mail from a cat by the way...

Eurolady
    Låter så himla mysigt att du sitter och fixar med placeringskorten och din kille syr. *mys*

*svingar mitt Trollspö:

Hemska snö...
    försvinn bort, bort
    inom kort, kort
    så söta Euroladyyy
    få va sweet badbabyyy
    på sin fina smekmåna´
    och doppa stortåna´
    Även drink få ta
    och mys med maken ha
    bland moln så rosa
    så dörrn kommer dom nog låsa!

Skitdålig rim-visa men vem vet, den kanske hjälper....

• LKU

Cantaton
    Söta Lilltjejen, heeeeeej!!!!
    Hur har du haft det? Hur mår du? Ååh du är så varmt, varmt välkommen tillbaka vännen!! Vi har SAKNAT DIG!!!

*springer fram till Cantaton och kramar om henne riktigt ordentligt*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2