Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Heleneli... pratade nyss med min bror som bor uppe i Jämtland... och enligt honom så verkar det inte var väder alls för en endaste top! Kallt, blåsigt och trist!
Du har väl med fleecejackan?!
Fru någongång; lycka till på resan! Glöm inte att skicka ett kort till oss här i tråden ;)
KRAM till alla:)
*packar underställ och täckjacka* :D
Har du en bror i Jämtland? Vars då?
De flesta topparna ligger i högar märkta "Stockholm" och "Egypten" i jämtland blir jag bara två-tre dagar (bara en hel om man ska vara noga) så det är inte så mycket toppar i just den högen...
Jag rensade faktiskt ut 8 ( ) toppar tidigare men jag har väl en 10-12-14 nånting kvar.. *vill inte räkna* Jag tycker att det är så svårt att bestämma två veckor i förväg vad jag ska ha på mig... :(
Det är ful väder här igen... Blää.. och jag som måste ner till stan för att hämta bilen... Det kommer säkert börja ösregna när jag har hunnit uner för backen här ute...
Hm, appropå väder... Nu är det 10-dagar kvar till bröllopet! Finns det inte 10-dygnsprognoser som man kan kika på? :D
10-dygnsprognos för Stockholm/Västerås:
onsdag 11 - fredag 13/7: regn
lördag 14/7:SOL
söndag 15 - torsdag 19/7:regn
fredag 20/7:SOL
lördag 21/7:SOL
Så blir det. Har jag bestämt! *dansar soldansen febrilt*
Jag har en bror uppe i Östersund. Så där är jag ofta! Och gullar med brorsbarnen! Vars i Jämtland ska du som fara till då?
HAHA! Du är min favvometrolog Henax! Hihi!
Je ska ååk te stan först me tåge, å sen ut te Ärschen som ligg ti Nädda (Nälden, Krokom) :D
FruHenax, din prognos är mycket uppskattad! Du har inte funderat på att ta jobb på SMHI?
Heleneli, igår hade expressen en 13-dagarsprognos. Jag kollade på den 20, och här i huvudstaden skulle det vara runt 20 grader, växlande molnighet och 30 % risk för regn. Hur Skåne skulle ha det har jag ingen aning om (fast ni skulle gifta er i Stockholm, va?)
Fast jag vet inte om jag litar på de där prognoserna. När de inte ens kan förutspå vädret en timme i förväg (kommer ni ihåg luftballongsolyckorna i juni?) så undrar jag om man verkligen kan göra det 13 dagar i förväg!
Snart ska jag gå iväg och prova min klänning för sista gången! Ska bli jättekul. Vet inte hur det går till, om jag får med mig klänningen nu eller om de ska stryka på den där först och jag får hämta den nästa vecka. Vi får väl se.
Sitter och håller på att somna framför datorn, så jag har tagit mig en kopp varm choklad och hoppas att jag blir lite piggare snart.
EL: Jasså? Det måste jag kolla upp! Japp, vi gifter oss i hufvudstaden. Nu lämnar jag snart skåne för sista gången som ogift! :D Har varit och hämtat lilla bilen på verkstan och ska bara packa ihop och sen köra och plocka upp blivande maken på jobbet i Lund. Sen ska vi kika på väska till mig och sen äta finmiddag på BK. :D Mitt tåg går 17.34 och är i Sthlm vid midnatt, jag vinkar då och räknar med att ni vinkar tillbaka! :D
Ha så kul på klänningsprovningen! :D
Ha det fint nu allihopa!
KRAAAAM!
orkar inte läsa allt..
skall till jobbet strax..
funderar dock på att ta ledigt på fredag..
jobba tre dagar på raken precis efter att ha kommit hem efter den här resan känns inte så lockande..
och om jag e ledig på fredag så kan jag gå på harry potter premiären :D
dessutom skall vi få vår nya bil på fredag :)
Nu har jag fått min bröllopsklänning!!! Den är jättefin!!!
Och jag börjar så smått ändra mig från blommor i håret (som kommer vara vitare än min klänning och riskerar att vissna) till fina pärlor ... Vad tror ni? ?-)
Du är mörkhårig va? Det kan bli jättefint. Har du bestämt dig för frisyren annars?