Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
okej :) Då kan jag förstå väderskillnaden.. frankrike är ju stort ... Men det blir bra hur vädret än blir.. miljöombyte och god mat står högt i kurs..
ja just det,.. skulle ju sova
anne, tack! Ja, han var läskig. Sista natten drömde jag mardrömmar om honom.
Suss gott fru nångång o ha så mysigt!
*sätter på den fjärde kannan med tea*
LKU, du kan verkligen bälga i dig, härligt! :)
Cantaton - välkommen hem och skönt att den där scary killen blev kvar!
Eurolady, är djupt imponerad av att din blivande syr, och inte vad som helst utan en skjorta!!
Ooo vad det låter gott med te. Jag är så trött att jag stupar, men det kanske trots allt vore värt att göra lite te. Har trots allt bara druckit varmt iste i en vecka.
*pustar ut och försöker få ögonen att sluta titta så mycket i kors*
Nu är jag äntligen klar med alla placeringskort! Blev riktigt bra, om jag får säga det själv (fast det är killen som stått för designen)
Nu är det bara att skriva ut, klippa ut och vika kvar, men det får bli nästa vecka. Killen vill pula lite mer med färgerna också, så det ska han väl få göra, men inte innan skjortan är färdig!
Fast jag behöver nog inte oroa mig, han är redan färdig med mönstret, det är tydligen halv jobbet (själv är jag en symaskinsanalfabet ) så nu ska han bara hitta tyg och sy ihop det. Har lovat att det är klart söndag kväll, får hoppas att han har rätt den här gången!
Cantaton: Välkommen tillbaka!! Härligt att höra att du haft det bra, fast tysken verkade lite läskig, tycker jag!
FruNågongång: Ha en underbar resa! Får se om vi ses på Söder nästa fredag ...
LKU: Grym rimvisa!!! Jag är djupt imponerad!!!
Rosenhaga: Han har sytt klänningar till mig också! Måste säga att det är riktigt behändigt med en karl som syr, framförallt för att jag är helt okunnig och jag alltid måste köpa för långa byxor (har breda höfter och handbollslår) som han sen får lägga upp
! Fast han blir lite trött på mig när jag ber honom sy i knappar
Men det blir ju så mycket bättre när han gör det ...
Gabbies: Jisses, inte många dagar kvar nu!
Love U: Tack för inlägget!
Anne: Hur är läget? Kan rapportera att jag har ett första utkast till bordsplacering, återkommer om hjälp behövs!
på dig!
FruHelenekl: Så du promotar Kina-klänningar på fritiden? Själv är jag för mycket kontrollfreak för att beställa en klänning på nätet inför mitt bröllop
FruHenax: *ohedliga är vi allihopa, allihopa, allihopa*
Alla andra som jag har missat: Tjolahej, hoppas livet leker!
Nu ska jag nog ta lite mer rosa skumpa (sånt behövs när man sitter med bröllopsplaneringen! ) och softa lite innan jag ska uppsöka den lustiga möbeln!
Euro, skönt med placeringskorten!! :)
*Dricker på teet* Det värsta är att jag inser hur tomt mitt kylskåp är. Det blev te utan mjölk, och jag har verkligen ätit för lite idag. En macka i all hast hemma hos M innan jag åkte iväg till repet med Jocke, o så en macka hos Jocke, o så en yoghurt som jag köpte på Pressbyrån på vägen hem och en varma koppen (som jag råkade ha i skafferiet) när jag kom hem (för affärerna är ju inte riktigt öppna vid 21-tiden i lilla Flemingsberg...
"dricker på"? Dricker av kanske... o så slutparentes där på slutet.
Cantaton, mat är viktigt!! Själv skulle jag aldrig klarat av en hel dag på det du just radade upp! Skulle kollapsat för länge sen!
(kanske inte riktigt, men jag skulle vara matt, ha ett hemskt humör och inte kunna koncentrera mig på nåt egentligen)
Nä, nu börjar faktiskt mina ögonlock bli väldigt tunga, det är nog dags att gå och lägga sig, tror jag!
jag har ätit en kexchoklad och en glass också *erkänner*
Humöret är faktiskt helt okej. Jag är så lättad över att få vara lite ensam en stund. Men huvudvärken gör sig påmind.