Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Mr Trötto! Honom känner jag också! ALLTID när min man kommer hem från sina tjänsteresor och man bara lääängtar efter att få umgås så ikläder han sig Mr Trötto rollen!
Och inte har jag ju nån lust med att vara överseende med 24 timmars resande och jet lag?! Nej, just det! Jag vill ju kolla på fotografier, få presenter och prata ju!
LKU! Såg du förresten att det har kommit EN DECIMETER SNÖ i Bolivia?! Tänkte på din kompis, hon är väl tillbaka där nu va?!
Vädret är helt galet...!
Hej hej..
Lunchen gick så bra.. och det var poppis med köttfärsås och spagetti :) Magen syntes under tröjan mkt fin mage. fick se 200 bilder från deras bröllop så unerbart fint. på stranden med linne kläder(han) och en superfin klänning på henne. och den buffen skulle man ätit, hur mkt skaldjur och gottis som helst. Totalt gick deras bröllop på 60.000. och dom hade 95 gäster. Men det var tydligen mkt för ett fillipinskt bröllop.
nej om man skulle ta och packa lite nu. Skall åka från centralen 05.00 imorgon bitti :-O
kikar in senare. tack för alla önskningar om trevlig resa.
kram så länge
Hej hej!
En till Kina-klännings-köpare här!!
Helt otroligt trevlig säljare och väldigt noggrann oxå.Kan rekommendera det till 1000% :)
många säger "jamen då vet jag inte hur den sitter om jag inte får prova innan"...nä kanske det, men här vet man VERKLIGEN hur den sitter då den är helt skräddarsydd enligt dina mått!
Faktum är att en sån klänning till o med är billigare än en du hyr :D
*vadå.... är JAG en förespråkare av Kina klänningar??* :D:D:D
Nämen helt ärligt så tycker jag det var en av de allra smartaste grejerna inför vårt bröllop :)
Jag fattar inte varför en del människor anser sig ha rätt att tala för Svenska Kyrkan men inte lyssna på dom som kanske inte kan förklara sin åsikt mer än att de helt enkelt bara "tycker så"?? Jag läste just en tråd som handlar om att gå fram med sin pappa eller inte.
Ursäkta mitt språk men VAD FAAAAAAAAAN har andra för rätt att säga vad som är rät/fel, svenskt/osvenskt , /kyrkligt/icke kyrkligt osv osv..
Vår präst fick frågan av oss vad som är vanligt när man gifter sig, hur en vigsel ser ut och vad för slags alternativ det finns osv osv.. ingen av oss hade någon större koll på läget :p
Ett av de förslag han gav oss var att man kan gå fram med sin pappa. JAAAAAAAAAAa självklart!!! tyckte vi båda då ingen av oss ville se den andra förrän det var dags :)
Så, vad vill jag med det här? Jo jag vill att andra låter mig och min man känna att vi har gjort rätt för det FINNS INGET SOM ÄR FEL I DET lika lite som det finns inget fel i att göra på nåt annat sätt!
Jag orkar inte ens skriva i tråden för jag anser mig vara mogen nog att inte göra det. Jag fattar inet hur det kan komma sig att vår tråd är en av de få som inte inte består av påhopp!
Förlåt att jag färgade tråden med de här tråkigheterna men fy vad jag är besviken på hur folk är mot varandra :(
Tacka vet jag den här underbara tråden som söta LKU startat :P
KRAM på alla söta här! :)
fruhelene - är det mig du riktar dig mot? Isåfall får du gärna säga det. Jag kan bara konstatera att det inte är jag som upprepade gånger drar in ämnet i den här tråden.
anne; nämen gud!!! jag riktar mig inte mot någon enskild utan mot tonen som är i den tråden och andra!
Har inte ens reflekterat över att du skrivit där, jag tänker inte på vilka det är utan mer över VAD de skriver... helt ärligt..
Vad menar du med att du inte är den som upprepade ggr drar upp det i den här tråden? Har jag gjort det eller?
Jag vet att jag är känslig för när människor är elaka mot varandra här på BT o även på FL men det är väl inget konstigt att reagera på sånt? Kan det vara det du menar? Jag måste annars kolla bakåt i tråden för att förstå vad det annars kan vara.
Har för övrigt inte reagerat på att du varit elak, det är ju det jag skriver "tacka vet jag den här underbara tråden"
Jag anser att ALLA i den här tråden är goa tjejer som inte är som en del övriga i det här forumet.
Ledsen om jag fick dig att känna dig utpekad men så var inte fallet alls
Hoppas du inser det nu?
Nja, jag har varit inne och diskuterat frågan den här veckan i flera olika trådar. Jag tycker det känns väldigt angelägen. Och jag har tydligen en helt annan uppfattning än du - och jag tänker fortsätta ha det. Så när du flera gånger idag här säger ungefär att "det är så jobbigt med folk som måste tycka så mycket om den frågan" så måste jag ju få undra om det var en pik som jag borde förstå?
Ingen är gladare än jag om vi kan hålla isär de olika samtalen/trådarna.
Nu är det bra pirrigt inför lördag. :) Imorgon ska jag ner o fixa i ordning håret och förlänga naglarna det är det sista inför bröllopet.