Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*vinkar till love U* Hej! Jag är ny här, men jag känner igen ditt nick från andra trådar på torget! :) Vegas, huh? Cool! Hur länge blir ni borta?
*låsas att teet är champange* mmm, fin årgång! Kan nån skicka mer jordgubbar? :D
Doften av kaffe är definitivt godare än smaken... Kan iofs bero på att jag inte dricker kaffe... hm....
m2b ringde nyss från FRANKFURT!!!! iiiiih! :D :D :D :D Snart är han hemma! Jag känner mig som en 5-åring på julafton!! :D
Hej flickor!
Jag hoppas inte att ni överger den här tråden nu när ni är inne på en annan sida och är otrogna!
Love U: Välkommen tillbaka! Kan förstå att man blir helt slut av allt planerande. Men härligt att se dig här igen!
LKU och FruNågongång, jo, det gick bra hos frisören, vi toppade mig lite och pratade lite om frisyren (ingen provuppsättning, men det blir bra, jag litar på dem) Sen var jag hos floristen och pratade bukett. Kommer bli jättefint och matcha min killes slips fenomenalt. Bland annat ska jag ha ett par blommor av sorten chokladblomma i buketten, då kan det väl aldrig bli fel!
Efter det åkte vi in till stan och äntligen hittade vi en skjorta som killen trivdes i och som satt som en smäck!
Kommer bli lite oortodox och vissa kommer kanske höja på ögonbrynen, men snygg som attan blir han!
Sen på kvällen satt vi och började göra placeringskorten i photoshop. Han med typ 12 stycken innan ögonen började blöda. Men snygga blir de också! Så vi får göra några varje kväll, så blir det nog bra! Sen gjorde jag ett första utkast till bordsplacering, så har vi nåt att utgå ifrån.
Ikväll blir det nog festprogram som skall ordnas med, och så ska vi prata med toastmastrarna. Blir ett telefonmöte nu (de är på Gotland) så ska vi träffas på måndag och gå igenom det sista. Börjar kännas lite smått som om man har koll på det mesta, samtidigt som man inser att vissa saker tar så himla mycket längre tid än man tror!
Imorgon ska jag förövrigt prova klänningen igen och förmodligen få med mig den hem ...
Slutligen: Ang Rosenhagas fråga: Jag röstar på en kopp te! (ingen kaffedrickare här inte!
)
*vinkar tillbaka till Heleneli, önskar henne vansinnigt välkommen till tråden och skickar jordgubbarna*
Japp, Vegas nästa!!! Så häftigt faktiskt! (förlåt om jag skryter)
Härligt att den blivande mannen snart kommer hem!!!! Gläds verkligen med dig!!
Heleneli, härligt att snart ha sambon hemma!
Håller förövrigt med om att kaffe luktar bättre än det smakar!
Eurolady: Tack!!!
Hur går det för dig, gumman! Läste någonstans här att du hade ett foto på dig och klänningen!!!! *ber på bara knäna och tittar med hundögon och viskar lite tyst... snälla kan jag oxå få se en bild*
Jag är inte alls avundsjuk på dig som har allt kvar!!
Efteråt så var det så tomt men VILKEN UPPLEVELSE!!!!!!! WOW
Behöver du råd eller tips så finns jag här EL!!
Vad ska mannen ha på sig? Hur ser placeringskorten ut???? Inte alls nyfiken!!
love U
Välkommen tillbaka FRUN!!!
Klart vi alla har saknat dig gumman, du är ju given här!!
Förstår också helt och fullt att du var helt slut efter bröllopet, men unnar dig sååå att du har semester nu och snart härlig bröllopsresa till "Vegas"
Whooo hooo!!!
*smyger fram och tar en jordgubbe och ett glas skumpa, mmmmums*
Rosenhaga
Jag är STOR te och kaffe-älskare så jag måste säga jag gillar doften av bägge, men jag tror också DOFTEN av kaffe slår det mesta! Känns som jag skulle kunna börja sniffa kaffe
Eurolady
Åh va roligt att det gick så bra!!
Och ikväll blir det festprogram och snack med toastmastrarna, guuud så härligt, wow nu börjar det kännas liiiiite pirrigt va???? *står och hoppar jämfota alldeles till mig för Euroladys skull*
Heleneli
Oooohh vilken häääärlig dag va???!!! Har du kunnat sova något i natt? Oj bara 3, 5 timmar kvar innan du är i famnen på din älskade. My oh my how lovely!!
Önskar dig en riktigt fin förmiddag vännen och är gärna med på nedräkning till klockan 12...
Ok, jag (eller snarare blivande mannen) behöver er hjälp!
På vårt bröllop ska han ha på sig en svart kostym och till det har han köpt en supersnygg Kenzo-slips (ska se om jag kan hitta en bild) som är rätt ljus, champagne/beige liksom. Han har testat med vit skjorta till, men det blir vääääldigt tråkigt. Så, min fråga lyder: Vad tycker ni att han kan ha för färg på skjortan?
Till saken hör att vi har en tanke, men dels är den väldigt okonventionell för ett bröllop, dels vill vi höra vad ni har för tankar utan att ge er förutfattade meningar.
Jättetacksam för all hjälp vi kan få!
EL:
Är rätt dålig på färger... Vad har ni annars för färger? Typ i buketten?
FRUhelenekl
Hmm, jag var inne på Gamman i går och rekade lite men hade lite trubbel med årtalen, eftersom jag är lite dum i huvet så blev det lite fel...
men har skrivit till supporten och hoppas dom kan hjälpa mig åtgärda problemet, MEN är samtidigt lite kluven om jag ska vara på Gamman...
Känns lite stressande också måste jag tyvärr få säga. Man har bloggen, e-posten, BT, MSN och så nu en till sida... Det blir kanske lite för mycket för lilla mig men samtidigt vill jag ju gärna kunna besöka ERA sidor så.... och jag vet, man behöver ju inte skriva någonting bara för att man reggat sig, men du känner ju mig...
Aja, jag får se hur jag gör! Hur som helst så kikade jag på dina fina bröllopsbilder och de andra bilderna och dom var supefina!!! Såg så mysigt ut med husvagnen och förtältet *mys*
Heleneli
Eh, ja, får väl erkänna jag minsann varit inne och kikat på din hemsida på Gamman!! Fantastisk klänning du ska ha måste jag säga, helt underbart fin Så det är alltså inga problem med att beställa från Kina?? Otroligt coolt!! Och så gillade jag de andra bilderna jättemycket, på din sko, din väska, din tiara etc... För att inte tala om håret, kommer bli kanon!!
Fru någongång.
Skönt vakna upp till nystädat hem va? Inga problem sova i Ajax-doften?
Kikade även in på din sida och gillade den mycket. Skrev lite i din GB där...
Eurolady
*funderar så det ryker ur huvudet*