• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Heleneli

LKU, :D Ja, håll i dig så du inte trillar ner och slår dig! Födelsedatat på Gamman ska börja med 19 (om du är född på 1900-talet ;) ) kan det vara det som var svårt?

M2b ringde från Caracas för ett tag sen, han är på väg heeeeeeeeeeeem! Längtar halvt ihjäl mig tror jag!!! :D

Nu har jag stämplat klart allting! Bara gästboken kvar, men det lämnar jag nog till Mattias... :D

• LKU

Heleneli
    Tack för hjälpen, hajjade inte man måste skriva 19, skrev liksom 7111 osv.. jahapp är avslöjade min höga ålder ja Hoppas jag kan rätta till detta i möro.

Godnattkramar till alla

• helenekl

Jag ska bara skriva att jag är sååååååååå lycklig att vi kan prata på gamman för där finns msn-typ det heter *kliar mig i huvet*.....jag kommer inte ihåg nu men ni kan alla söka mig på helenekl så berättar jag allt nig vill veta när ni är på plats!!
    TUSEN KRAMAR!!!!!:p

• love U

*smyger in och undrar om det är någon som kommer ihåg mig????*
    *smyger ut igen och kryper ner i sängen för att genast kolla datorn imorgon när jag klivit upp*
    *håller verkligen tummen för att jag inte är bortglömd!!*

• helenekl

love U; hur kan du tro det??? Vi har saknat dig allihopa jättemycket!!!!!!!!!

Vart har du varit egentligen!!!! Har ni varit på smekmånad i en hel månad eller...... jag pratar för alla o saknar dig massor massor massor!!

*massor av kramar o champagne o jordgubbar till söta loveU för att hon äntligen är tillbaka!*

jag har värvat massor av goa tjejer till gamman nu o jag vet ju att du redan är medlem där så jag skrev ett inlägg i din GB förut

puss o kram :p

• Rosenhaga

Vet inte vad jag gillar mest - doften av kaffe eller första koppen kaffe på morgonen?

• Rosenhaga

Jag tror nästan att det är doften av kaffe som är mest himmelsk.

• love U

*äter goda jordgubbar och slurpar champange så här på morgonkvisten*
    Var inte blyga flickor.... det räcker till er alla!!!

Tack FRUhelenekl!!!!!!!
    Jag har inte varit på någon smekmånad än! Kände bara att jag behövde pausa en stund från det mesta! Efter bröllopet så blev jag helt slut!! Orkade liksom ingenting! Bara jobbade och gick hem och la mig i stort sett!
    Men..... Nu har jag SEMESTER!!!!!
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SSSSSKKKKKKÖÖÖÖÖÖÖÖNNNNTTTT

HAR VERKLIGEN SAKNAT ER ALLIHOPA!!

Började visserligen semestern med att ha tvättstugan hela dagen!! Men nu är det gjort!
    Nästa lördag, 21 juli, åker jag och min MAN till Las Vegas!!!!
    Ska bli spännande och skönt att få komma ifrån lite!!!
    Så om jag talk some svengelska så håller jag bara på att öva mig lite! Hahahaha

Rosenhaga: Det där är en svår fråga..... Hmmmm..... *funderar* Det är samma sak som vem kom först.... Hönan eller ägget?????

• love U

Måste göra lite mer smileysar:

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2