Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Åhh, nu är du också så där läbbigt matambitiös EL! Du och Rosen ger mig nästan komplex...
Men bara nästan!
Själv åt jag... pizza-slice från Ikea... och rabarberpaj från Ikea... Förvånansvärt smaskigt! Mest kanske för att det var så rackarns bekvämt när man kom hem... lagom sur och stressade efter flera timmar i Kungens Kurva med miljoners andra människor!
Kanske den spännande Wimbledon-finalen som vi kollade på när vi åt också gjorde sitt till!
Håll nu tummarna för mig är ni snälla... Ska snart gå och lägga mig... På de nya madresserna och de nya ergonomiska kuddarna! Hoppas innerligt att de är så bra som det verkar!!! Vill gärna kunna sova en hel natt utan värk i ryggen och bokstavligen rulla ur sängen pga stelhet på morgonen...! Så, tumhållning tack!
Nattinatti allihopa!
Hellooo!
Nu har jag stämplat 100 servetter med vårt monogram. 40 igår och 60 idag. Nu sitter jag och funderar på om jag ska stämpla ett gäng till bara för att, men jag tror att det är solsting eller nåt...
Fru någongång, vad duktig du är som har tvättat så mycket... jag MÅSTE verkligen tvätta imorrn... Tvätthögen bara växer... Det är nästan så att jag ska skutta ner i källaren och köra igång en maskin nu... hm...
Vad duktiga ni är som lagar mat som jag inte kan uttala! Själv har jag bara värmt en färdigrätt från Findus (eller vad det nu var)... Boring... Men jag fick en liten fetaostsallad till... :D
Håller tummarna för FRU Henax! Jag behöver också en ny madrass till min säng... den jag har är alldeles för mjuk... Men det blir väl lagom till jul eller nåt kan jag tro...
Jag sitter och käkar ostbågar (falla för grupptrycket? Jag? Neeeee det kan jag väl aldrig tro....? ) och lyssnar på valslåtar... Så svårt att hitta nåt vi vill ha...
FruHenax, jag lovar att hålla en tumme!
Själv har jag ritat upp hur vi ska ha borden och skrivit alla namn på post-it-lappar så vi kan börja planera för bordsplaceringen. Kan tillägga att det inte direkt är det jag har sett mest fram emot under bröllopsplaneringen!
Heleneli, stämpla monogram på servetter känns väldigt amibiöst! Skulle aldrig orkat med sånt själv. Men det blir säkert jättefint!
Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Har blivit lite dåligt med det under den här helgen!
Åh, bordsplacering - min favvo!
Anne, vill du hjälpa till?
Ja, behöver du råd så maila!!
Tack, finns nog en risk att jag gör det!
Du är så välkommen! Ibland behöver man ett råd utifrån - och det måste inte vara perfekt, det räcker med bra nog.
Eurolady, hur många gäster har ni? Hur ska ni ha borden? Ska ni ha traditionell placering (honnörsbord och sånt)?
Det gick faktiskt rätt snabbt när vi gjorde brodsplaceringen... eller ja, vi är väl en överdrift... jag... :)
Det låter värre än det är det där med servetterna... tar väl ca 10 sekunder att göra en och jag har kollat på film samtidigt.... Det är värre att stämpla och embossa alla inbjudningar, vigselprogram och festprogram. Då tar det ca 1,5 min för en... Men så är jag en sån stämpelmänniska också... Eller var, det känns som det blir vanliga julkort i år.... ;)
vill också ha taco!!
sitter i ett enkelt hotellrum där det bara serveras frukost..
så vi har köpt lite bröd och philladelphia..
det är baske mig inte tre gratis mål om dagen!! och snacks däremellan om man skulle va sugen.. vill tillbaka till båten och äta varm treätters varje kväll!!!
*muttra*