Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Hej hej!
Varför är du vaken? Bara för att? :D Ja, jag är en riktig nattuggla när jag får... Jag är lärare och har sommalov/är arbetslös nu...
Ja, jag har fått för mig att han gillar Italienska viner mest (men det kan vara för att han har varit där så mycket) men jag har bara hittat just det där stället och där kan man bara hyra en vinrad i Frankrike... Rött vin gillar han bättre än vitt, men någon särskild druva har han nog aldrig sagt nåt om... Han kommer få en stor vinbok (typ Vinatlas eller nåt heter den) och så lite papper på vad som ingår på det där stället... Så jag har inte köpt nåt än, förutom boken då.
Nä, han är inte soldat. Han jobbar på Tetra Pak och reser runt och servar maskiner lite här och var.. Han for i måndags morse (mitt i natten) och kommer hem på tisdag. Det är helt okej med en så kort resa. I höstas var han hemma 4 dagar på 11 veckor. Det var lite tråkigare...
Oj, glömde svara om musiken!
Vi ska ha en låt som heter "You belong to me" som är rätt gammal men som vi känner från filmen Shrek. Tjejen som ska sjunga är urduktig och sjunger i svärmors gospelkör. På "You belong to me" ska hon kompas av en vän till familjen, på gitarr. Du är allt kompar organisten på piano. Här kan du lyssna på You belong to me:
Ahaaaaaa, usch så hemskt det måste ha varit i höstas! :(
Ang det här med viner, har du googlat o kollat den vägen? Annars ser ju den där hemsidan jättebra ut ju :) Jag var inne på den där franska sidan o tittade lite o man kunde ju välja på massor av olika så den blir nog jättebra :)