• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Heleneli

Är det någon som tittar på Jay Leno show?
    Jag kollar på det ibland och häromdagen var Leslie Mann och Dr Phil gäster. Leslie gav Dr Phil ett brev och sa att det verkligen skulle hjälpa hennes förhållande om han kunde läsa det för hennes pojkvän. Dr Phil läste:

"Jag, dr Phil, vill säga nåt. Jag vet att du och Leslie har era meningsskiljaktigheter. Ibland bråkar ni. Men det är viktigt att du förstår en sak: Leslie har rätt. I alla situationer, stora som små, har Leslie rätt. Hon hade rätt tidigare och hon kommer att ha än mer rätt i framtiden. Ibland anser du dig ha rätt, men sanningen är att du har fel. Tokfel. När du väl accepterar det kommer ert äktenskap att blomstra. Det här kommer rätt ur hjärtat på Dr Phil."

Så roligt! Jag funderar på att ta med det i festprogrammet! :D

• Rosenhaga

Heleneli! *ojar mig alldeles förskräckligt och gungar nästan lite imbecillt fram och tillbaka*

Vännen, ostkrokar passar till allt, hela tiden och i mängder! *flinar*

• Rosenhaga

Vilken möhippa! Grattis vännen, låter himla trevligt - och det där med brandstationen gillar jag vekrligen. Ser bilden framför mig!

• Rosenhaga

Heleneli,

Jag var i Egypten för en massa år sedan och det var en fantasisk resa. Det var inte en sol och badresa, dock. Jag var så himla kulturell och åkte runt i hela landet och såg massor, massor med spännande stenar.

Framför allt träffade jag många trevliga egyptier och jag har nog aldrig skrattat så mycket som under dessa veckor. Humor! Humor hela tiden - men man måste vara öppen för att det är annorlunda. Inte bättre, inte sämre - men annorlunda.

Ja, jösses - jag vill tillbaka.

• Rosenhaga

Jag är redo!

Choucrouten står och puttrar på spisen och surkålsångorna sprider sig i huset - läckert! ;)

Själv är jag nyduschad och fräsch samt hittade en "gammal" parfym jag inte använt på länge så nu doftar jag 5th Avenue för hela slanten.

Vovven sover trött, han har lekt järnet med sina kompisar och kommer nog att ha lite träningsvärk imorgon. Han är ingen ungdom längre även om han tycks tycka det.

Vinet på kylning, anklevernterrinen blir rumstempererad och jag fick upp tavlorna!!!

Vilken underbar dag!

:) :) :) :) :) :)

• Fru Henax

EL! Vilken superhippa du verkar ha haft! TACK för den lååånga redogörelsen! Hoppas dagens kalas blir kul trots eventuell trötthet...!

Rosenhaga... alltså... här sitter jag mätt och belåten efter en stor portion spaghetti och köttfärssås... och så läser man om ankleverterrin m.m.!!! Jag vill också gilla/kunna laga sånt!
    Chouc... nånting... vet jag inte ens vad det är?! Men det låter exklusivt!

Fler än jag som bara är SLÖ idag?! Skyller på regnet... Har inte fått nånting gjort! Lyssnat på "Sommar" med Anja P, ätit, fikat, spelat poker och ska nu slänga mig i soffan och kolla på Tour de France! Som för övrigt startar i London...!? Lätt förvirrande!

• LKU

Eurolady

Åh vilken superduperbra, fin och rolig möhippa, låter som dina kompisar gjorde en klockren hippa till sin Eurobabe, roligt!! Tack för att du orkade berätta hela kvällen, fantastiskt roligt att få läsa!! Hoppas att det blir en bra dag och kväll i dag med även om du är liiite trött, med all rätt!! Ja, du nu börjar det närma sig...

anne
    Tråkigt att du flyttar till "ännu-längre-bortistan" (försöker mig på att härma annes coola språk) Hade ju hoppats du skulle dra dig närmare Svedala men men, vi får vara glada vi får ha dig i tråden!! Lova att inte glömma bort oss även om du flyttar. Du är liksom given här vännen

Fru Henax
    Regn, regn och åter regn ja. Näe men så att mitt humör är väl på topp... NOT!!! Fan, skulle kunna offra min högra arm för lite solsken. Need energy!!! Har ändå skärpt till mig i dag och försökt laga i hop lite god middag, inte så tjusig som Rosenhagas men ändå...

Rosenhaga
    Är så impad av dina matkunskaper, snacka om att era gäster får äta kungligt!! Du har aldrig funderat på att öppna restaurant? Alla här i tråden är väl redan givna gäster Sitter ju här och dregglar allihop när du drar igång

Fru Någongång.
    Du får göra hur mycket reklam för Gotland som helst, med MITT tillstånd och kommer BT-polisen och säger något, så skicka dom till mig bara Gotland kan man ALDRIG göra för mycker reklam för

Heleneli
    Ha ha det var ju hur kul som helst det där brevet! Tycker jag absolut ni ska ha med i festprogrammet, en bra dos humor skadar ju aldrig liksom!

Nu är det snart middag här. Blir lite paj med körsbärstomater, broccoli, purjolök, bacon och creme fraiche och en fräsch sallad till och till efterrätt blir det kaffe, "Sommarostkaka" med lite grädde och blåbärsylt. Tror det funkar

och kram till alla söta flickor!

• helenekl

Hej!

Här kommer en hälsning från världens gladaste FRUhelenekl!!! :D:D:D

Spelningen gick helt perfekt och alla tre låtarna gick som ett smäck :) Jättemycket beröm och glada miner som bonus :D
    LKU: tack vännen för ditt sms förut...det värmde något alldeles enormt och stöder från dig gjorde saken ännu bättre! *kramar om massor*

Jag är jättetrött o ska landa lite i att det är över för denna gång nu, men ha en underbar lördag allihopa och grattis till möhippor, resor o allt annat

KRAM

• helenekl

Fru Henax och Heleneli; läste igeonom tråden några sidor för att se om jag missat nåt och ser att ni oxå lyckönskade mig till idag !!! KRAM på er söta tjejer:D
    Vad hade jag gjort utan alla er?!

KRAM:D:D:D

• Fru Henax
    FruHelene! Så bra att det gick bra! Men det visste jag iofs redan innan så...!
Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2