Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Osså EL då förstås!
Skönt att höra att allt rullar på!
Med smink, musik och allt annat!
Ser fram emot en lååång redogörelse av hippan sen!
Förresten... VAR ÄR love U?!?! Har inte sett henne här på evigheter?!
Är de kanske iväg på bröllopsresan nu?! Hoppas de kommer hem som miljonärer!!
Gabbies; grattis till en härligt underbar möhippa!! :):):)
ni andra; nu kommer jag inte hinna sitta här på ett tag... måste repa så jag kan slappna av inför morgondagen. TACK för alla lyckönskningar! De värmer verkligen för jag har aldrig varit så här nervös innan...
KRAM på er alla och ha en underbar helg :p:p:p:p:p
Hej alla, tack för välkomnande hem :) Kändes skönt att komm till sthlm igår och det var sol och varmt.. mötte upp sambon och 2 vänner och gick och tog varsin öl innna vi gick hem. jättemysigt.
Hittade det jag skulle, fick tag i både kryddor och the och skålar. och eftersom jag alltid brukar få min födelsedagspresent när jag är hemma om det är något jag behöver så fick jag alla skålarna :) alltid bra att ha med pappa :)
Fru henax: här är länken till hotellet:
www.farosundsfastning.se/
Henelei välkommen till denna tråd :) Läste i en annan tråd att ni skulle till egypten? Cantaton som brukar hänga här men som nu är ute och reser var där för några veckor sedan så hon har nog en masssa bra tips. Jag var där 2005 så det har nog hänt en del sedan dess.
Nu skall jag äta en sen frukost och sedan försöka gå till gymmet.
kram alla
Halloj alla flickor!!
Heleneli
Varmt välkommen till tråden! Låter som helt rätt person att hänga här, med andra ord, vansinnigt trevlig verkar du så du kommer nog trivas bra här. *ler* Välkomstkram
Gabbies
Åh va härligt gumman, va roligt för dig att det blev en så bra hippa och att du känner att den blev precis så som du önskade. Härligt flickan! KRAM
Fru Henax
Danmarks-tripp gjorde ni helt rätt i, det är så himla mysigt i Danmark tycker jag. Vet för övrigt inte vad som hänt med vårat vackra härliga västkusten, brukar ju vara sol väldigt mycket, men dessa senaste veckor har varit urusla. Och ändå ber jag till vädergudarna varje kväll
på dig söta Frun
Fru någongång.
Lät som en skön "komma hem"-kväll med sambon, några vänner och en kall (eller fem )Mysigt! Roligt med skålarna som sagt. KRAMAR
anne
Även om det inte var så planerat är det väl ändå skönt nu att veta att det blir 3 veckor gissar jag? Önskar dig och maken lugna, fina, härliga och sköna veckor tillsammans. KRAMEN
FRUhelenekl
Håller alla tummar och tår HELA DAGEN i möro, det vet du! Massa lycka till kramar
Eurolady
GRYMT schyssta förhållningsregler vad gäller denna tråden. Är man lawyer så är man...
Bra jobbat Eurobabe!!
på dig!!
Rosenhaga
*väntar nyfiket med haklapp på att få höra om den sensationella och smaskiga menyn*
KRAMAR till våran superkock!!
Tack för alla välkomnanden! :D LKU, det är helt korrekt uppfattat, jag är vansinnigt trevlig av mig! :D ;)
Fru Henax, ja obefogad oro kan jag mycket om... ;) Tror aldrig jag kommer vänja mig vid sånt... Han reser som sagt mycket i jobbet och han har snart jobbat på det jobbet i fyra år (vad tiden går fort!)...
Fru någongång, japp, vi åker tll Egypten den 23:e! Ska bli så skönt! Men jag har inte full koll på läget känner jag...
Men vilken tur då att det finns andra som har varit där! :D
FRUhelenekl, gifter du dig imorrn? GRATTIS och varma lyckönskningar! :D
FRU helene skall sjunga på bröllop imorgon, därav den nervösa magen :)
Aha! Ja, jag funderade lite... jag menar, de tre versalerna i nicket antyder ju att hon redan är gift... Då får jag önska lycka till till sjungandet istället då! :)
Heleneli
Det låter bra det
Och angående detta med oro kan jag också skriva under på. Fick i mars i år hem min sambo efter att han varit i Kosovo som FN-soldat i 9 månader (och sen var han nere nyss på snabbuppdrag i 3 veckor) och även om man VET att det är relativt lugnt där så finns ändå alltid oron närvarande. Man törs inte riktigt slappna av någongång kände jag och man är alltid rädd för att få ett samtal att något hänt. Vi körde mycket sms när han var nere nu senast (på snabbuppdragen) och det var otroligt skönt att bara få ett OK morgon och kväll. Låter bra att ni också kan sms:a!
Roligt att du också gifter dig om två veckor, du får slåss om nedräkningen med Gabbies och Eurolady då, hihi...
Inte för att ni kanske har behov att kolla på det just nu, men tänkte att man vet ju aldrig om ni har vägarna förbi så jag ville bara tipsa om den schyssta bar och restaurang vi var på i söndags, insåg att den länken jag klistrade in var lite sisådär, denna är bättre. Bara ville säga det, deras räkmackor är LOVELY
eller vad säger du gurans??
www.heaven23.se/