• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

Fru någongång; tack söta du!! all uppmuntran är guld värd ska du veta *kram kram*

se er för när ni åker hem imorgon!

• Eurolady

FruHElenekl, jag tror på dig med!!! Det kommer gå super!

Förövrigt är låtarna vi ska ha "Evighet" i den version Thomas Andersson Wij har gjort den, och "Varje steg du tar", en svensk version (gjort av Ainbusk) av "Every Breath You Take", Police gamla dänga.

LKU: Det är härligt med kärlekssuckers, tycker jag!

FruNågongång, hoppas du hittar det du vill i Visby och att resan hem går bra. Ska bli härligt att ha dig i huvudstaden igen!

• Fru någongång.

Åh den versione av evighet är ju så fin Eurolady :) Kommer blir grymt bra. Och kan ju inte säga annat än att ainbusklåten också är bra ;)

Vad händer imorgon Fru helene? det du menade med se er för? Är det dåligt väder på g?

• Eurolady

FruNågongång, tänkte att du skulle gilla en låt av Ainbusk ...

• LKU

FRUhelenekl
    Mja, PMS-helvetet håller i sig. Sambon håller låg profil och härdar ut. Arma man! Men snart så, vänder det. Man vet ju varför och ungefär hur länge det brukar pågå så det är som sagt, bara bita ihop. Men BLÄÄ va off man blir! Stackars dig gumms, med magen. Ooh, förstår att du är supernervös, skulle jag också vara men jag vet ju att DU fixar det där galant. Är man proffs så är man liksom Massa krya på dig till magen och stärkande energi-kramar

Fru någongång.
    Känner igen det där, det är alltid samma visa när man ska åka. Spelar ingen roll om man så stannde i Falun tre månader så skulle mamma o pappa ändå säga: "Nämen, ska du REDAN åka???" Fast det positiva är ju att det är härligt och skönt att det alltid känns så fint och roligt att ses och då följer dom jobbiga avskeden med på köpet liksom Hoppas du hittar några fina skålar! Have a safe trip home gumman

Eurolady
    Japp, kärlek är bäst Låter för övrigt som himla fina låtar ni valt. Måste genast leta reda på just DEN versionen av "Evighet" av Thomas Andersson Wij och den av Ainbusk vet jag är fantastiskt fin. Älskar Ainbusk!! Gud va härligt för er

Hoppas alla har en bra torsdag, här är det regn som vanligt, ja vad annars???
    Jisses så trött man är på detta nu. Aja, bra när man ska städa i alla fall Kramar

• Eurolady

Här håller vi som bäst på med middagen medan tvätten snurrar i maskinerna. Idag vankas det kyckling i Kelda Örtsås med rödlök i klyftor och färska hericot vertes. Till det serverar vi färskpotatis och ett gott vitt vin! Mumsigt!! Kan också tillägga att vi lyssnar på Pet Shop Boys till matlagandet ...

Ikväll ska vi dessutom försöka slutgöra vår vigselberättelse och skicka till vigselförrättaren. Inte det lättaste, måste jag säga. Det finns en del saker som fortfarande behöver slipas på. Förhoppningsvis kan vinet hjälpa till en del ...

LKU, jag har hjälpt dig lite på traven. Kolla mailen!

• LKU

Eurolady

Japp, har sett det! Man tackar, man tackar!! Fast jag kunde dock inte höra någon musik på Ainbusk-filen? Jag kanske gjorde något fel när jag öppnade den... ska reka
    Kramar

• Heleneli

*knack knack* harkel... Jo... jag har ju sett den här tråden en halv evighet nu... och jag undrar om den är en stängd klubb eller om den är öppen för nya vansinnig underbara individer (inga namn nämnda.... ;) ) :)

• Eurolady

Heleneli: Den brukar vara öppen för alla vansinnigt underbara människor, så vi ska nog inte göra något undantag med dig!! Välkommen hit!

Ett par förhållningsregler bara:

- Inga påhopp, här är vi bara snälla!
    - Överdrivet bruk av smileys uppmuntras
    - Mat- och vinprat uppskattas mycket!
    - Alla ämnen är tillåtna att prata om
    - Fräck humor premieras!
    - Den här smileysen används för att pussa på folk!

Hoppas du kommer att trivas här!!

• anne på grönkulla

*vinkar glatt o välkomnande!*

Här har vi bestämt oss för semester - mindre än 3 veckor innan den ska bli av... - hur organiserade är vi på en skala?

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2