• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Hello tjejerna!

Kikar in lite lagom salongsberusad så eventuella stavfel får ni ha överseende med... hehe... Först och främst, ja, det blev liiite struligt med planet i fredagskväll/natt, först fick dom lyfta på Arlanda sen landa igen (dom där Stöckhölmarna vet ni ) så jag åkte aldrig till Landvetter, stod "stand by" här hemma, men fick sms av darling att det nog skulle dra ut på tiden så jag avvakade... Japp, klockan 01:45 sattes nyckeln i låset och en väldigt trött men otroligt fin och solbränd soldat kom äntligen hem. Hade fått vänta på 23.30 planet. Jaja, det var underbart att han kan kom i alla fall, även om det vart sent. Har sovit mycket, som vanligt slappnar jag av lite mer till 100% när han är hemma igen och vilat och myst. Var hos svärmor hela kvällen igår och åt gott och drack och hade trevligt. I kväll har vi först varit och käkat lite italienskt, sen begav vi oss upp till superschyssta "Heaven 23" som ligger högst upp i Gothia Towers med en utsikt som är GRYYYM!! Kan säga att hissen man åker upp med får det att pirra i magen... (alltså hissen går UTANPÅ byggnaden) Blev en del drinkar... *sluddrar lite*
    Nu är det natti, någon har visst redan somnat på soffan tror jag...
    *hör lätta snusingar innifrån soffan i vardagsrummet* ;-D

Fru någpngång.
    Låter underbart vara på Gotland och gå runt inne i "byn". I LOVE Gotland som du vet. Ha det supergott gumman och tack för goa önskningar, ja det har varit en romantisk och fin helg KRAM!!

Rosenhaga
    Jag förstår precis vad du menar och jag tackar vännen min, för att du gläds med mig. Hoppas allt väl med dig. Kramar

Eurolady
    Hej gumman, oj oj oj, förstår att blivande M2be varit liiiite seg i dag då efter att ha blivit svensexad!! Låter som det blir din tur nästa helg då...
    Lät för övrigt som en toppenkväll du hade med kompisen, roligt KRAMIS och på dig söta Eurobabe

Natti natti från eder LKU
    *Släcker alla lampor och går in i vardagsrummet och släpar soldaten till sängen*

• LKU

Värt ett besök om ni är i Göteborg... dubbeklicka på bilderna så får ni lite hum om hur högt det är, det är högt kan jag säga!!

photo.swefair.se/fotoweb/Grid.fwx&position=1&search=(%20FQYFP%20contains(%20qC%20qFW%20qBilder%20qHotel%20qGothia%20qTowers%20qRestaurang%20qHeaven%20q23%20)%20)%20and%20(%20FQYFLN%20contains%20(%20qHeaven%20q23%20)%20)&SF_GROUP1_BOOLEAN=

• LKU

Ja det där gick ju bra. Eller INTE!! Kom med lite väl mycket där av länken, men skitsamma:
    Klicka på "Heaven 23" så kommer ni till den eminenta schyssta baren bland molnen

• Rosenhaga

Hoppsan, vad har hänt här inne?

• Rosenhaga

Men....*ser förvånad ut*

• Rosenhaga

Allt går ju över hela sidan?!

• Rosenhaga

Gillar inte layouten, måste vara någon allergisk reaktion på LKU's inlägg. ;)

• Rosenhaga

Kan vi börja på en ny sida tack!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2