Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Är det bara jag som är helsåld på Paasilinna?
Men det var ett jäää...la tjat om Stieg Larssons millenieböcker!!!
Okej, okej jag SKA köpa dom!! Jag ger mig!!
Eudolady, kanske lite skönt att träffen blev framflyttad till i möro, då du fått sova ut och är piggare, som man alltid är på lördagar, fasen på fredag är man ju helt däckad vid 22 liksom Så får du ladda energi ikväll med god mat och kärleksmys
KRAMIS
Fru Någongång.
Ha en riktigt go vecka hos föräldrarna och hälsa Gotland! Varmt välkommen tillbaka på torsdag då KRAM
Fru Henax, Eurolady, anne och Rosenhaga
MUMS vilka suveräna middagar, jisses nu blir man hungrig IGEN bara för det Låter helt grymt sitta på balkisen i solen Fru Henax (muttrar "det var sol här i morse gruff gruff")och äta glass med marsmallows, yummie!!! Härliga tider... Tårtan är inte riktigt klar än, körde dusch med allt vad det innebar (ben-rakning, hårinpacking och fotfilning
) för att bli klar så det bara är att sticka sen när det blir dags... och nu har jag precis blåst håret och sitter och väntar på att naglarna ska torka... JA jag skriver fast jag har målade naglar
Man är väl rutinerad
Rosenhaga, har aldrig ens hört talas om Paasilinna, men antecknar och ska komma ihåg att kolla denna författare nästa gång det är dags för bokköp.
anne, har du shakat järnet hela kvällen till "Be my lover" nu??
Ooops felskrivning!!
ha ha ha, nu är du inte bara EUROlady utan även EUDOlady gumman!!
Kanske passar bra med tanke på blivande makens träningsform som väl är JUDO om jag inte minns helt fel???
Maken har läst nån Paasilinna säger han, "den ljuva giftkokerskan" eller nåt - men han låter inte fullt lika tagen som du Rosenhaga. Jag lovar att pröva vid tillfälle!
Jag har inte heller läst Paasaliinna, vi får se om jag provar. Har lite svårt för det finska melankoliska ...
LKU; Eudolady var ju lite kul! Fast killen håller på med ju jutsu, fast självförsvar som självförsvar liksom *håller tummarna hårt för att killen inte ser det här inlägget, då bryts väl förlovningen, tror nämligen jag hädade just där, enligt honom är det stooooor skillnad mellan de olika budoformerna*
LKU, har du gett dig iväg mot Landvetter än?
Anne, nu har du fått mail! Shake it away!
om tolv timmar är vi i luften :)
Tack Eurolady! Tyvärr har jag lyckats inte lyssna än - pratar på skype o får bara datorn att hänga när jag försöker öppna filen
Maken träffar jag igen om sådär 2 veckor hoppas jag.
Eurolady
Aj då, nähä jag hade visst inte sån koll som jag trodde *tjurar lite* Ville ju gärna impa lite på dig vet du
Näe har inte gett mig av till Landvetter ännu, planet blev försenat 50 minuter
så han beräknas landa 23 istället
Tusan också!! -( så jag får vänta lite... men jag drar väl hemifrån lite innan 22.30
Höll på att goofa till det rejält här för en stund sen när jag tänkte att "ah, jag tar ett glas vin och chillar lite" Nämen så att det tror jag INTE vi tar och gör LKU!!! Man är helt förvirrad. Inte van att behöva köra bil på fredagkvällen med andra ord
Men, lite gottis fick man allt ha så nu sitter jag och smaskar lösgodis, MUMS!!!