Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
fru någongång; ja jag håller med, vet vad du menar... jag fattar verkligen inte o det var därför jag , i juni, startade en tråd där jag undrade varför folk är så råa o hårda mot varandra här på BT... svaren blev oxå råa efter ett tag så nu skriver jag inte i den. det kunde vara typ "det är väl tolkningsfrågor hur man tar saker" och "kan man inte klara av en diskussion så ska man väl inte ge sig in i det" osv osv :o
LKU, jo det missade jag nog! (varför finns det ingen smiley som rodnar??) Sorry!
FN-soldat... Låter lite scary... och NIO MÅNADER?!! My god. Det är ju hur länge som helst. *impad* :D
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m2391151.html
för er som inet läst den ännu, läs o förfäras!!! :o
det är inte den jag startade utan den jag o fru någongång har läst!!
LKU; ja här är det softa som gäller men att ligga i gräsmatten på badenbaden o läsa min bok, som jag hade tänkt, det är bara att glömma :( när ska sommaren komma!!! jag läste att det är översvämning i skåne till exempel!!
Jag är också glaaaad för den här tråden... Det är så mycket svart/vitt där ute på torget annars.... *ryser* Antingen är folk bitchiga och det blir tjafs, eller så säger någon att den buketten inte var så fin och TS blir superlessen och bitchar till sig... Eller så är alla överdrivet trevliga...
Min syster, tillika min toastmadame, var inne här lite i förra veckan. Hon ringde mig och informerade mig om att folk var galna här inne... :D
Tur att vi är fullkomligt normala! :D :D
Ja, guuuud vad jag är less på sånna där trådar.. Kan de inte bli upprörda över något annat istället? Växthuseffeken eller krig eller nåt?
FRUhelenekl: Jo jag såg ditt inlägg på våran sida. Tack så jättemycket! :)
Heleneli
Ingen fara, ville bara du skulle veta att du har medsysterligt stö Ja, de nio månaderna kändes otroligt långa faktiskt, och eftersom han var 2 månader på "förberedande" innan så blev det ju nästan ett år
Men, på något outgrundligt sätt så fixar man det och det är en ENORMT stor och härlig känsla såhär efteråt att förhållandet klarade det och inte bara var toppen då när han hade sina "leaver" (hemresor) utan att det är stabilt även nu när han kommit hem. Kärleken växer sig starkare helt klart, på ett sätt man inte kan föreställa sig innan. Och sen blir man starkare själv på ett nytt sätt också tycker jag. Kram till dig som hänger i och kämpar på så bra!
FRUhelenekl
Näe precis, vart F-N tog sommaren vägen???
Var solveckan uppe i Falun den enda sol man skulle gå denna sommar eller????
Usch och blä va tråkigt. Kramis
Och jag kan bara stämma in med övriga i att jag inte förstår de som använder forumet till att bråka, tjafsa och vara elaka. Herregud, syftet med ett forum är väl att hjälpa, stötta, tipsa och vara schysst medmänniska??? THANK GOD för denna tråden säger jag bara. BARA underbara tjejer här
på er ALLA!!
Ops, glömde ett litet D där då...
STÖD skulle det stå Heleneli, men det försto´ du nog
hihi...
Helenli, boken du valt är jättebra! You rock, girl! :)
LKU Tack Tack! Stö - stöd, same same but different! :D
Rosenhaga! Är den? :D Vad bra! Hurra! :D
Nu har jag varit och solat och handlat. Det blev både ostbågar, popcorn och fetaost... mums! Party hos mig ikväll! :D :D
Nu borde jag sätta mig med min stämpel och mina festprogram men jag orkar inte. :)