Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Henax: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
så det kan gå när man inte läser ALLT! :D:D:D:D:D Så du gömde dig bakom mig??? men det var nog Cantaton! Hon sjunger med vettu o det var nog därför du misstog dig på mig :D:D:D:D
Har ni fest eller????
*kan bara sitta å flina*
Jäklar, ska FruHelenkl försöka sno mina ostbågar också!!! Det här var inte bra. *sätter mig i ett hörn, slickar upp resterna av ostbågesmulor ur Henax ryggsäck och försöker smida planer hur jag kan lägga beslag på resterande ostbågar som FruHelenkl vaktar just nu*
*Kom precis på att det visst bara är 3 veckor kvar till bröllopet och att det sista jag borde göra är att trycka i mig ostbågar, slänger desperat ifrån mig ryggsäcken och springer upp till dansgolvet och shakar gärnet till Opa Opa, Antiques gamla klassiker*
EL: å du tror att den undanmanövern funkar på mig, att jag äar så blåst???
*hmm... EL går upp o dansar, undrar om jag törs lämna påsen en stund?* *ja jag behöver oxå röra på mig så jag testar*
"var det nån som sa OPA OPA?"
JA Jag var såå blåst! :D:D:D
Jaha, det kunde man ge sig F-N på, här springer man i väg en kort liten stund för att handla och vad händer?? Festen ballar ur fullständigt och nu är även FRUhelenekl "Miss MirakelKUK" med och slåss om bågarna.. näe men anne, snälla du som är lugn och sansad, kan du ta ett handtag här???
*håller FRUhelenekl i ena handen och Fru Henax i andra medan jag håller ett vakande öga på Eurolady som tokdansar som aldrig förr på dansgolvet*
Cantaton
Det där med att gå ner till "Tystnaden" lät riktigt, riktigt bra min vän. Åååh va jag önskar jag kunde göra något för dig. Vill så gärna hjälpa!!! Och det med ekonomin kan ju få vem som helst att duka under för mindre, believe me, jag vet vad jag talar om, DEN stressen är INTE rolig. Känner så MED dig vännen och hoppas bara att allting ska ordna sig till det bästa för dig.
*kramar om väääääldigt länge och påmninner Cantaton vilken underbar och fin person hon är som bara är värd att må bra och ha det bra, jämt*
Jag - lugn o sansad?
Cantaton; oj gumman mår du inte bra??
O här kommer vi o festar för fulla muggar!!!
*kramar oxå om och ber om ursäkt attjag inte läst hela tråden där det faktiskt står hur ledsen du är :(*
Jag om någon förstår det här med ekonomin, jagär ju pensionär o får ut 5000 i månaden efter skatt o vår hyra är på mer än det. Den här månaden hade vi inte till alla räkningar så vi kanske måste gå till pantbanken!!! :( det är ju ingen tröst till DIG att höra att andra har det illa men jag menar mest att det kan lindra lite att man itne är ensam... Man skäms så dant över att vara fattig, iaf gör jag det ibland, och av den anledningen kan det vara en lindring att veta att många andra är i våran sits
*sänder massor av kramar o omtanke och medkännande*
Hoppas du snart mår bättre!
Nämen! Har festen helt spårat ur eller???
Vad gör det där miraklet egentligen???