• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax
    GRATTIS, Gabbies! Måste kännas väääldigt skönt!!!

LKU! FREDAG!!! Och inget särskilt planerat va?! Inga speciella planer alls va?! Absolut inte åka ut mot Landvetter iaf va?! HA EN UNDERBAR ÅTERFÖRENING MED DIN HONEY!!!

Cantaton, tycker synd om dig som inte mår nåt vidare! Tycker f.ö. LKU skrev väligt mycket klokt i sitt inlägg!

Gurans! Ingen efterrätt?! Och det kallas FEST?! Knepigt!

Rosenhaga! Hoppas hängmattan är skön! *avstår också från så farliga saker som gym*

Princessdiamond! Om jag inte hinner titta in något mer innan ni åker så, HA EN UNDERBAR KRYSSNING!!!

Önskar alla en riktigt härlig fredag!
  • LKU

Fru Henax

TACK söta söta Henaxen
    Tråkigt gå på semester va... nog bäst du jobbar en vecka till!! Näe men så att...
    ... om lilla Henaxen skulle ta och åka hem i em, käka lite gott, sätta sig på balkisen med en drink i ena handen och maken i den andra och bara fira in semestern då kanske??

*budar över lite vitt vin som Henax kan ta till lunchen! Joooodååå, man får ta ett glas vin på lunchen när man går på semester sen!!*

• gurans

Henax: Grymt med semester!! Jag är inte alls avis. Näähääääädååå;););)
    Har du några speciella semesterplaner? Hur länge är du ledig?

LKU: Tack för budet!! Jag har choklad runt hela munnen nu:D:D:D. Det blir visst så när man diggar schysst musik samtidigt som man äter chokladdessert:D:D:D
    Vad ska du hitta på idag? Börjar manikyr, pedikyr, peeling, hårinpackning och sminkningen redan nu eller är det nåt annat som ska hinnas med innan ikväll?:p:p:p

• Eurolady

Hej flickor!!

Wow, vilken aktivitet det var här igår!!

Själv var jag helt slut pga min tradiga halvförkylning så jag låg i soffan hela kvällen efter att vi kommit hem från festarrangören. Ett möte som förövrigt gick väldigt bra, känns otroligt tryggt att ha med honom att göra. Så nu ska det nog bli en suverän fest! *nynnar "bara 3 veckor kvar, 3 veckor kvar, 3 veckor kvar*

FruHenax, jag är GRYMT imponerad av ditt inlägg, både pga längd och antal smileys *ställer mig upp, applåderar vilt och erkänner att jag måhända har träffat min överkvinna* Hur känns det förresten den här sista arbetsdagen? Härligt, eller mycket jobb och stress? Om det är mycket stress, hoppas jag i alla fall att du går ut och äter gott ikväll och inviger semestern och att du bara kan ta det lugnt imorgon och softa!

Gabbies: GRATTIS!!!! Jättekul!!!

Cantaton: Ta hand om dig, ta det lugnt, andas. Och se till att du, trots 2500 människor (jisses, vart ska du lilla vän?) och 11 rumskamrater ( man kan ju bli tokig för annat) får liiiite tid för dig själv att bara sitta tyst och inte tänka på någonting (förutom vacker vacker, honom får du alltid tänka på, glöm inte det! )
    Och tack förresten för att du påminde om plastbandet man får på en all inclusive. Måste ju förbereda mig för det.

Gurans: Härligt att se ditt ljuva nick här igen! Alltid lika trevligt!

Anne: Tja bruden, hur står det till med alla beslut som skulle tas?

Rosenhaga: Härligt med gulliga mail från maken, sånt är alltid trevligt! Härlig humor har du också. Fick faktiskt lite lust att fråga festarrangören igår om det var gulfenad tonfisk i vår mat, men jag lade band på mig själv!

Princessdiamond: Öhhh, var har jag huvudet? Ni skulle ju på kryssning och då heter det ju, helt korrekt, inte hotellrum utan hytt!!! Men jag hoppas ni har AC i hytten, för det kan nog bli varmt på karibiska havet! *nynnar: "bara 3,5 vecka kvar tills jag åker, 3,5 kvar tills jag ligger på stranden i Punta Cana, 3,5 vecka kvar tills jag får ett löjligt plastband runt armen på all inclusive och kanske får en släng av klaustrofobi*

FruNågongång: Hur går det sista dagen? Är väskan ordentligt packad? Hoppas flyget till Gotland går bra och att du får en härlig tid hos päronen. När kommer du tillbaka?

LKU: Hmmm, vad var det nu som skulle hända idag? Kommer inte riktigt ihåg. *kliar mig i huvudet och försöker febrilt komma på vad det var för viktigt du pratade om* Skulle du till tandläkaren? Hmmm .... Ja, just det, det var nån som skulle komma hem idag va? Antar att det försiggår en febril verksamhet hos dig idag, golv som ska damsugas, lister ska torkas, blommor ska arrangeras, ballonger blåsas upp, champagnen ställas på kylning, jordgubbarna doppas i choklad, ansiktet spacklas, festblåsas på! Yeah!!! Så glad för din skull, vännen!!!!

Love U: var är du? Har du helt gått in i smekmånadsdimman och glömt bort oss här? Förstår att du njuter av den här tiden. När skulle ni till Las Vegas?

Till alla jag glömt: Hej på er med, hoppas allt är gott!

Själv ska jag försöka få lite jobb gjort idag och sen ska jag träffa min kompis ikväll. Fick ett mystiskt SMS i morse där det bara stod tid och att hon skulle vara finklädd. Så jag skrev tillbaka och undrade var vi skulle träffas, vad vi ska göra och att jag inte är på partyhumör, då jag varit småsjuk hela veckan. Får väl se vad det blir ikväll, tror inte riktigt hon är inställd på att jag tänker förhöra henne lite och faktiskt säga ett och annat som jag tänker. Vi får väl se hur det igår.

Imorgon ska jag ta det lugnt. Vi ska på ett vernissage på eftermiddagen, killens kompis ställer ut sina målningar, och så ska vi shoppa lite, men mest av allt vill jag bara ta det lugnt och bli frisk.

Nä, man kanske faktiskt ska försöka göra skäl för sin lön och utföra lite arbetsuppgifter idag. Har varit dålig på det i veckan, så det är dags att lägga in ett kol, känner jag. Hoppas alla har en underbar dag!

Förresten, LKU, när börjar festandet här? Vi skulle ju fira att soldaten kommer hem, att Princessdiamond åker till Karibien och att FruHenax och FruNågongång går på semester! *sitter redan med partyhatten på, serpentiner runt halsen och festtutan i mungipan*

• Fru Henax

Vin till lunchen! Låter inte dumt alls! Men... tror du att du skulle kunna skicka Challe också (han har f.ö. inte jobbat särskilt mycket på sistone?! ) så att han kan skjutsa hem mig?! Man kan väl ta en bil i nåt rep under helikopterna va?! Challes superhelikopter har väl nån sån där typ James Bond-utrustning som fixar allt va?!

MEN neeej! Så klart inte Challe kan komma!!! Han ska ju ut till Landvetter ikväll!!! Och då kommer det hänga en stooor välkommen-hem-banderoll under helikoptern så då blir det nog för trångt med en bil också... Jag skippar vinet till lunchen, tar bilen hem och dricker ALLT vin hemma istället så att att du kan nyttja Challe till fullo! Du behöver det/är mer värd det än jag!!

• gurans

Nu är det frukost här. Jag är vrålhungrig!! Idag är det som sagt så lite folk här... kanske kan sno en extra smörgås.
    Oj, jag börjar bli ororlig för mig själv. 98% av mina inlägg är ju relaterade till mat. Ajdå.:?

• gurans

Men oj! Vilket inlägg Eurolady!! Jag måste visst läsa det innan jag går ner till frukosten!!:D:D:D

• Eurolady

gurans, när man är gravid får alla ens tankar fokusera kring mat! Det är faktiskt nästan lag på det!

Själv tänker jag hänsynslöst använda min eventuella framtida graviditet till att äta för två, och jag är säker på att jag kommer ha ett barn i magen som kräver ostbågar och choklad mest hela tiden!

Bara för det kommer jag bergis bli en sån som spyr upp allt jag får i mig, bara vill äta ärtor (som jag avskyr idag) och får helt avsmak på choklad.

• gurans

Hahaha, ja man vet aldrig hur det kommer bli!! Jag är dock lika chokladtokig och gottesugen som vanligt. :D:D:D Men nu har jag, precis som du säger, nåt att skylla på. :D:D:D

Usch, va trist att du inte är helt kry! Hoppas att du blir helt bra snart:p
    SÅ spännande med bröllopet och resan. Det är ju jättenära nu ju! Jag väntar med spänning på en fin redovisning sen:D Ska bli så kul o höra hur ni har haft det!!

Nä NU måste jag ner till fikarummet!

• LKU

Fru Henax
    Challe har ju vid det här laget arrangerats vid så många tillfällen att ryktet spridits sig och han har fullt upp med sina uppdrag, har faktiskt fått ANSTÄLLA båda sina två bröder OCH brorssöner!!! Så, om det är ok så kommer Niles och hämtar och skjutsar dit varhelst du vill äta lunch och så hämtar han upp din make INNAN så kan ni få en romantisk mysig "sommar-fira-semester-och-bara-mysa"-lunch som en liten försmak till vad som komma skall ikväll... Funkar?? på dig söta Henax

Eurolady
    Uuuunderbart inlägg som alltid, åh va go du är!! Du ska veta att jag håller alla tummar och kommer verkligen tänka på dig när du ska träffa kompisen ikväll, men jag vet ju hur bra och fin du är som person så det klart det kommer gå bra. Men skickar massa kramar så du inte glömmer hur go du är, hihi...
    haha tandläkaren va? Känns som jag nästan skulle kunna åka ut till Landvetter redan NU!!! Ivrig? Jag? Näääeeeee

*drar igång musiken, häller upp skumpa till alla, ser till att alla skålar är fyllda med ostbågar, godis och annat snackas, jordgubbarna pryder fint i bålskålen, och DÄR börjar disco-kulan snurra*

Jag förklarar härmed FESTEN invigd, välkommen alla flickor, roligt att ni kunde komma, nu rockar vi järnet eller hur??

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2