Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fasen också, precis när jag skulle joina FruHenax i att mailbomba LKU genom att skriva inlägg, så går hon och fixar en ny tråd!
Äntligen har jag jobbat klart för idag. Fast jag har inte jobbat hela tiden, har ringt några samtal under tiden också. Vi har nämligen en sångerska till vår vigsel (min svägerska) men behöver en gitarrist. Så jag har pratat med en vi fick rekommenderat, men han var upptagen, så nu är pappa (som sjunger i kör och har musikaliska vänner) involverad i det hela och även svägerskan ska försöka prata med en kompis.
Tycker det verkar mycket hemtrevligt i tråden nu, men jag tänkte att det skulle bli precis som vanligt, nämligen genom ett jätteinlägg!
Precis när jag skrev den förra meningen så ringde min kompis från Luleå och nu har vi pratat i 40 minuter så det här blir verkligen ett jätteinlägg i dubbel bemärkelse! Finns det nån annan här som har tagit 45 minuter på sig att avsluta ett enda inlägg?
Asch, så långt som jag tänkt blev det visst inte. Kanske inte är nån bra idé att ta en 40-minuterspaus när man skriver inlägg som är tänkta att vara långa?
Eurolady
Åh du är för härlig gumman, åh va jag skrattade när jag läste ditt inlägg som inte var så värst långt nej, längre har vi ju sett
Aja, du kommer igen!
Låter så roligt att greja och fixa med massa runt bröllopet, blir alldeles pirrig bara jag tänker på det!!
Och ja, det var kanske tur att det blev en ny tråd annars hade la du och Henaxen suttit där och mailbombat mig än!!
Eurolady, min vän, jag har tips på underbar serie att börja kolla på, EFTER bröllopet, får det väl bli gissar jag, fast förresten kanske den finns på DVD? Vet inte men jag ville bara tipsa om "What about Brian", tror du skulle gilla den... jag är helt fast kan jag säga!! på dig!
Min man blev mailbombad på riktigt förra veckan - han fick 100 000 mail på en vecka...
Eurolady
Råkar ju veta att vi gillar samma lika när det gäller film och tv....*blink blink*
anne
Du skojar???????????????? My God!!!!
Herregud att inte datorn bara kraschade!! Oj då, näe det var inte min mening att försöka vara vitsig...bomba, krascha, ah äh va dumt det blev... men skitsamma, hur gick det då anne??
jo, mailservern kraschade ju rätt omgående
LKU, har halvsett lite på den, men ska kanske försöka se den sen då. Har så många serier som jag följer, bara, så jag försöker begränsa mig lite. 4 stycken (som går på TV, sen är det L Word på datorn också, men det är bara typ 12 avsnitt per år) är liksom tillräckligt
100 000 mail på en vecka?!?!?!?!?!?!?!? Jisses, jag ställer samma fråga som LKU!
Så fick man svar innan man ens hunnit svara!
men nu har de fått rätsida på det