Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*blir inspirerad av Fru Henax och ställer in flera bord, sköna soffor, hänger upp en discokula och röjer plats för dansgolv inför kommande fester, fixar massa små mysiga lampor så det blir schysst belysning på kvällen, läshörna med stora goa fåtöljer, två gigantiska soffor, smäller upp en flatscreen-TV på väggen mittemot, två jättestora kylar och frysar och spis med ugn och bra utrymmen så man kan baka och laga mat så mycket man vill, ställer ner en hel hög med CD-skivor brevid Fru Henax bästa cd-spelare...och GIVETVIS,ställer fram skålar med massa smågodis och tänder slutligen MASSOR av värmeljus i ljusstakar och ljuslyktor*
Börjar bli hemtrevligt tycker ni inte??
Hihi det lustiga är att jag får känslan av en jääättestor och fin sommarstuga när jag först läste Fru Henax inlägg och sen fortsatta själv... härligt!!
Princessdiamond
Alla trådar stängs automatiskt ner efter tre månader av BT, varesig man vill eller inte, tyvärr så därför måste man starta ny med jämna mellanrum...
Fru Henax
Allvarligt, ska vi starta eget företag, bli värsta inredarna och konkurrera ut Johnny och Mattias i "Roomservice"???
Jag är PÅ!!!
Fru Henax
Me Love
Fru Henax
Nu är det bara en och en halv dag kvar...för jag gissar det blir halvdag för dig på fredag???? Hoppas det för då kan vi dela glädjetjut med varandra här och kanske till och med ha lite FEEEEEST!!!
Tänk va skönt...en och en halv dag gumman, sen blir det...
"Sola och bada i Pina Colada, på sommarn är livet en fest..."
Vem sa att man inte får gilla Markoolio??
Irrar runt o letar efetr er - hooohoooo????
Själv har jag ätit grillad fisk o skvallrat här på kvällen.
Ååhh va mysigt anne!!! Och va GOTT med grillad fisk *vattnas i munnen*
anne
GLAD att du hittade oss glömde jag säga!! Ja, ehm, det blev lite rörigt där ett tag, men nu verkar det ordna upp sig... hihi