• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Ja herregud, stackars lilla server liksom, men alltså, vad hände egentligen, varför kom så många mail samtidigt????

• Fru någongång.

Hallå i tråden :) Nu hittade jag rätt, många ledtrådar ledde till denna :)

Gjorde också en sådan tabbe en gång LKU, att jag kryssade i rutan med mail. Men som tur var var det ingen som svarade så mkt så jag fick inte så många mail. Men jag tror inte man kan ta bort det. Tur att man kan starta nya trådar.

Här har jag packat klart och varit barnvakt, hon var lite förkyld så hon var inte på sitt bästa humör.. grinig och trött. Men jag fick i henne gröt och sedan lyckades jag få henne att somna inför natten :) Dom var imponerade av mig :)

Nu skall jag se på lite tv innan ögonen faller ihop. lyssna på regnet som typ har hållt på sedan imorse, men man skall väl inte klaga med tanke på hur det ser ut i andra delar av sverige, gränna hade sjukt med regn.

Men som sagt sova var det. sov gott alla och snart är det helg :)

kram

• LKU

Eurolady förstår precis angående serierna, jag försöker också begränsa mig Men nu när det är uppehåll på Prison Break och Anna Pihl som jag bara MÅSTE se så har jag nu fastnat för denna...

• Eurolady

Man tackar, man tackar! *rodnar lite lätt åt de fina orden*

Jag ska ha håret uppsatt med lite lockar och blommor i. Inte för stramt uppsatt, utan lite luftigt vill jag ha det. Vita blommor ska det vara också.

Tack för tipset om halsband också, det är nog det jag gillar mest (och det var min svägerskas favorit)

• anne på grönkulla

Ja, det blev lite stramt på bilden nu tyckte jag, men den klänningen kan du rocka loss lite mer med håret - men det lät jättefint med lite luftigt lockigt.

Men absolut det första halsbandet av dem jag har sett!

• Eurolady

Ok, då ska det rockas loss med håret!!

Jisses, nu börjar jag bli rejält trött. Ska kanske gå och sussa nu så jag kommer upp imorgon och kan hålla min presentation.

God natt alla vansinnigt trevliga tjejer!

• LKU

Eurolady

Hoppas mitt mail kom fram nu och att det framgick vilket halsband jag tyckte var finast. Oj oj oj så fin du kommer vara gumman, det är som jag skrev till dig innan, du var ju hur fin som helst på bara dessa bilder och då kom du direkt från jobbet liksom!!!! Man kan ju hajja hur enormt fin du kommer vara på själva bröllopsdagen DÅ!!!!
    J kommer svimma tror jag!!!!

Puss och sov så gott nu stumpan

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2