Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
LKU,
Japansk mat är en favorit hos mig också - och jag är bortskämt med riktigt bra sushi. :)
Säg till när du planerar in en resa till Stockholm så ska jag se om jag kan ge dig lite tips eller ordna något.
Fru Henax,
Härligt med standen! Jag har inte kommit iväg dit ännu men jag borde ju. Har mindre än 50 meter till en stor pool men har inte varit där heller ännu. *skäms*
Funderade faktiskt på det imorse när jag åt frukost i solen men så bröts liksom stämningen av att några andra var och badade tidigt så det bidde inte så. (Eller så var det bara en ursäkt för att inte kila iväg för att jag var lite lat...)
Rosenhaga
*niger och tar i hand*
Men du är väl bara för GO Rosen, tusen tack!!!
Stora kramen
om någon nu skulle vara intresserad av att se bilder från vår resa så finns det här..
picasaweb.google.com/princessdiamond7/BILDERTILLSLKTOVNNER
Hej brudar! Nu är jag i internetland igen! :D Jag har inte hunnit läsa ikapp mina 12 sidor än, ville bata säga hej först!
Prinsess,
Vad underbart med delfinerna! Åh, det vill jag uppleva!!
Hej först, Heleneli!
Välkommen tillbaka Heleneli!!
*befinner mig på s. 68* Cantaton! Vallentuna?! Är du därifrån?? Det är ju där jag gifter mig om en liten vecka! M2b är från Lindholmen!
Och tack för alla Hurgahdatips! :D Ska skriva ut det sen!
*återgår till läsningen*
LKU, stackars dig som inte fick nån sol idag! Sthlm har verkligen varit fantastiskt skönt idag!
Men nu regnar det. Rättelse: det ÖSregnar!
Men det gjorde det ju onekligen inte på er resa, Princessdiamond! VILKEN RESA ni verkar ha haft!!!
Läckert att simma med delfiner! Min dröm typ...
Och vilket fint bröllop!
Nåja, jag har ju precis slängt in en chokladkaka i ugnen... så jag har det ju inte så illa jag heller... För en bit chokladkaka i en Sthlms-lägenhet i ösregn är väl precis samma sak som en bit chokladkaka ombord på en lyxkryssare i Karibien i solsken?!
Go´natt på er allihop! Speciellt mycket go´natt till FRU Gabbies!