Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
fina bilder!!
det va snabbt jobbat!
vilken kyrka är det??
det måste va den kyrkan min bror konfirmerade sig i förra året..
tom gubben min reagerade.. å han såg bara en snabb glimt bortifrån sängen..
Vilken helt fantastisk klänning och du var så otroligt vacker i den! Stort grattis!
Gabbies
Underbara bilder Gabbies, gud va fina!! Vilken dag, mmm. *njuter av att titta på alla bilder*
TACK för att du delade med dig så man fick se gumman
Kikade faktiskt in BARA för att se om det kommit in några bilder hihi och det hade det så nu kan jag sova gott
Nattikram till alla
Glömde säga:
Dom där jordgubbarna såg HELT LJUVLIGA ut
Precis som bruden
Princess diamond: Det är skerike kyrka i Västerås.
LKU: Jordgubbarna var underbart goda, vi gjorde dom kvällen innan jag och gubben.
Rosenhaga: Tack för komplimangerna!
Hej brudar!
Grattis Gabbies! Superfina bilder, verkligen! Nu längtar jag än mer till på fredag ....
Vi har tagit lite ledigt från bröllopsplanerandet idag och varit hos några kompisar på deras landställe och grillade och hade trevligt. Väldigt skönt och välbehövligt att slappna av lite och inte tänka så mycket på bröllopet.
Men vi har varit lite duktiga ikväll i alla fall. Eller i alla fall killen som har lyckats göra vår bordsplacering för festhäftet i PhotoShop. Tur att man har honom, för jag hajjade inte alls hur jag skulle göra när jag försökte mig på det!
Nu är det snart dags för sängen så får vi ta nya tag imorgon med mer planerande!
Gabbies: VILKA vackra bilder!!
Visst är det härligt att få känna sig som en prinsessa för en dag??? :p
Det var jättefina bilder och jag får gratuela er båda och är det som för mig nu kanske; FRUGabbies som gäller ? :D
Knallblå himmel och sol, idag blir det nog bra väder för semesterfirare!
Hej tjejer! Här är det mycket att göra och fler som vill sitta vid datorn... men jag har inte glömt er! Jag lovar!!!!!
Gabbies! STORT GRATTIS!!! Jättehärliga bilder!!! Det såg ut som att ni hade den bästa dagen någonsin! (Nähä? ;) :D)
Ja! Idag är det kanonväder! Ska nog hoppa i bikinin sen och lägga mig på gräsmattan. :D Men först (klockan 11) är det fotvård som gäller och klockan 17.30 ska jag vara på Sthlm Day SPA på Åhléns City och få en fuktinpackning. Nice! :D Egentligen hade jag tid klockan 14.45 men hon som jag var bokad hos har blivit sjuk... :( Men men! Jag fick ju en ny tid i alla fall! :)
Blivande maken ska åka till Täbban för att träffa en nygift och pappaledig kompis och leta hemligheter till mig! :D :D :D
I går gjorde vi klart festprogrammet så syrran ska maila det till tryckeriet idag! Sent igår gjorde vi klart borsdplaceringsflaskorna och idag ska jag försöka göra klart lappar till den stora bordsplaceringen.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Det börjar lukta lite skumt här och flugorna flockas runt mig.... ;)
då va det inte den kyrkan :D
men jösses vad lik den var!