Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
lku
tycker detta e intressant
www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1004775,00.html
www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1004767,00.html
Fru Henax
Aha,ja jag började fundera för du skriver liksom typ ALDRIG varken fel eller med små bokstäver
Bra då har vi rett ut detta
Rosen
Jag säger också "TILL". *ställer mig brevid Henax* Får jag gissa att det är en tomatsås som grund? Näe kanske inte...men det brukar jag ha och det blir kanon med lite kräftstjärtar i. MUMMA!!!
Princess
Då är det ju toppen att du lyckas nu liksom, ta till dig allt positivt du känner och känn energin i DET. Du kämpar bra tjejen!! Och ja, usch dom där gotiska namnen var hemska en del... vad har FRUhelenekl lurat in oss i??
LYCKA!!! är...
att inte veta vad man ska äta och så kikar man i kylen och hittar marienerade kycklingklubbor och klyftpotatis!!! Bara slänga in i ugnen en kvart sen så
Me like
när jag tog alla mina namn blev det Bloody Angel..
hihi :)
jag tror nog att det kommer gå super för dig också, bara du verkligen VILL och ger dig katten på det :)
*garvar åt Henax och LKU* Ni är för härliga!
Jag lade just ut receptet på bloggen, kika där.
rosenhaga.bloggspace.se/
Prinsess - det är verkligen jätteintressant och jag har så attans mycket att säga om vad vi har blivit lurade genom åren vad gäller kosten! *morrar*
Princess
Tack! och tack för länkarna, himla intressant artiklar det där. Mmm, det är som min kille ville påvisa, att fällan ligger kanske inte alls där man tror... men så får man komma i håg att alla är olika, med olika kroppar och olika förutsättningar. Det som funkar för mig kanske inte alls funkar för dig etc. Det är så lätt att stirra sig blind i artiklar och tänka SÅ DÄR ska JAG också göra!! Och så blir man missnöjd när det inte funkar...
*sitter och tänker på att jag berömma söta sambon när han kommer hem från jobbet ikväll för att han "fixade" så massa nytt "tänk" uppenbarade sig i skallen*
*stampar irriterat i golvet i väntan på att sidan med Rosens blogg ska öppnas*
VARFÖR tar det sån tid?? Vill ju komma in där PRONTO!!! Jag? Hungrig?! Jag?! Otålig?!
Japp!
*flinar*
ni e så söta allihopa :)
det va la fasen.. jag vet vart jag vill tattuera mig.. men kan inte bestämma mig för vad..
och jag planerade att göra det i augusti när vi ska upp till kungshamn eftersom min tattuerare bor åt det hållet..
fanken!