• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

TACK för all er hjälp! Det blir den röda! Som var min favorit från början!
    Och nu när jag dessutom börjar bli brun så...!
    *sätter fart och letar fram passande skor och handväska*

LKU! NEJ! Det funkar inte ändå! Irriterande!
    Btw, såklart du är favoriserad!
    Ska kolla på film och käka glass nu så jag gör ett försök om nån timme igen! Kommer nämligen bara koncentrera mig på JACK SPARROW nu nån timme!

• love U

Hej alla underbara flickor!!

Ledsen att jag inte är här så mycket!! *tar för givet att alla saknar mig *
    Hahahahaha

Har fastnat i Sagan om Isfolket-böckerna! För andra gången! Så jag läser mest hela tiden!

Idag har varit en jobbig dag! Års-dagen av Eriks bortgång! Tårar, tårar och åter tårar!
    Gjorde en jättefin krans och la på olycksplatsen!
    Men nu är dagen snart slut och vi kan börja samla krafter till nästa högtid!

El och Heleneli... Inte lång tid kvar nu! Tjata gärna mera... Det gjorde nämligen jag!! Om jag inte hinner in något mera så önskar jag er all lycka på era dagar!!!! Är med er i tanken hela tiden trots att jag på lördag.......

......FLYGER TILL LAS VEGAS!!!!!
    Om någon vill kika så här har ni länken till hotellet www.tropicanalv.com
    Kan säga att enligt SMHI så har det idag varit 38 grader där!!
    Förlåt om jag är självisk...
    Det var ju Heleneli och EL jag pratade om!!
    Ta vara på dagen och njut riktigt ordentligt. Ta många kort och glöm inte att visa oss alla kort!!!!!

Henaxen... Håller nog på den röda! Men som sagt du är nog snygg i allt!
    Jack Sparrow!!!!!!!!!!

*rusar genast hem till henaxen, slänger mig ner i fåtöljen och häller upp en skål med ostbågar till henaxen och en skål ostbollar till mig och torkar bort dreglet från hakan och plockar sedan upp hakan från golvet som föll ner av första blicken av denna underbart sköne, vackre, snygge och sexiga piraten*

Om vi inte hinner ses innan lördag så hörs vi kanske när jag är over there....

KRAM PÅ ER ALLA

• Princessdiamond

*krama om love u*

• Cantaton

Oooh det trådlösa internetet når till min dator i stora huset! Jag blev tokig på datorn på kontoret. Den funkar knappt. Vilken lycka att sitta vid sin egen dator!!!

Och nu ska jag också lyssna på låten som snurrat runt i mitt huvud HELA dagen. Sedan är det verkligen nattidags.

• Cantaton

Oooh, min syster har skickat bilder från konserten! Ska försöka få tid till att lägga upp ett par på bloggen imorrn. Var längesen jag la in några bilder i bloggen...

• Rosenhaga

Vem har dansat en regndans? *ser mig lite lagom ilsket omkring*

Det drar ju ihop sig till viktiga bröllop och då vill vi ha sol!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Rosenhaga

Här i Stockholm gör det - ett stilla, strilande regn från gråmulen himmel. Behöver inte vattna blommorna i och för sig.

• Princessdiamond

vill eg inte va vaken nu juh

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2