• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

Men alltså... slog på TV4-nyheterna...
    En man har skjutits ihjäl i Södertälje nu ikväll!
    Och i Västerås har en 19 knivmördats nu ikväll!

Varför är det så mycket ondska överallt?! Trist!

Anne! Kul med bröllop!

LKU! Skojar du man känner sig OFF när man läser om de däringa Hollywoddisarna?!

Min man har kokat thé, han tyckte visst att jag såg lite frusen ut efter min skamvrås-runda ute på balkongen!

Så C U!

• Cantaton

Det är därför man inte ska titta på nyheterna. Man blir så deprimerad :(

• LKU

Ja uschimig, hemskt med all ondska

Vilken bra man Henax som fixar gott te åt sin frusna fru Och näe, man har verkligen ingenting gemensamt med de däringa Hollywoddarna och TUR är väl det Det enda som är äkta är väl personnumret...

Te-dags här med så Ciao!
    *här sambons bil närma sig, jippiiee*

Kram till Cantaton

• Gabbies

Läste precis nyheten om mordet i Västerås, jättehemskt! Det är precis där jag brukar ta bussen hem från jobbet.. Man har liksom känt sig säker där bland alla hus och bilar..

• LKU

*springer tillbaka för att hinna krama om nygifta FRU Gabbies och säga att jag är glad att se henne, även om jag tyvärr måste springa ut nu igen*

• anne på grönkulla

Grattis Gabbies, kul att se dig!

Nej, vi kollegor var bara bjudna på själva ceremonien. Men jag tror familjen firade sen. Men det var jättekul att ha sett.

• Gabbies

LKU: Tack så mycket, jag hoppas att jag hann ge dig en stor kram tillbaka innan du försvann! *kram*

• LKU

Gabbies; Japp, det hann du *myser*

• Rosenhaga

Ni är för härliga! Jag sitter här med ett stort smil över ansiktet åt erat bus!

Har ett sömntåg som går nu så jag kryper till kojs lite tidigt. Nattinatti!
  • Cantaton

Efter MYCKET om och men fick jag äntligen upp bilderna i min blogg. Vilket kaos! Tog mej 1½h. Och så fick ju bara små bilder plats :( Blev inte så fint. Får ha dem i större version någon annanstans.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2