• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax
    EL! Tjusigt!!!
    Ser med spänning fram mot fler bilder och en lååång berättelse!!! *vill veta allt*

Hoppas ni allihopa får en superfin vecka framöver! Vi är nu på väg ner till Skåne... mot stormens öga och ösregnet?! Hoppas innerligt på sol iaf! Speciellt nästa helg då vi ska på bröllop! Även om regn enligt skrocket betyder tur så känns sol ändå som ett roligare alternativ!

Sköt om er allesammans! Så hörs vi om en vecka!

*bävar redan nu för mycket det kommer vara att behöva läsa igenom efter en veckas frånvaro*

• LKU

Fru Henax

Ha en underbar vecka i skåne (avis på att ni får åka dit, älskar skåne) Hoppas det blir sol och salta bad och god glass för hela slanten. Sköt om dig så höres vi om en vecka! Bra timing förresten eftersom vi får besök från dalarna denna veckan, så roligt!! och kram på dig söta Henaxen

Eurolady
    Gumman min, STORT GRATTIS och många kramar!! ÅÅÅhh är så nyfiken att höra ALLT om hur det stora dagen var. *ställer mig brevid Henax och väntar otåligt* Men nu ska ni först bara njuta av stunden och låta alla intryck lägga sig tillrätta i hjärtat. Måste kännas helt underbart... *drömmer mig bort*
    Kikade in på sidan och GUD va fina ni är. Du ser verkligen ut som en riktig prinsessa Blir så stolt över våran fina Eurolady
    Må så gott nyblivna FRUN! Vi höres...

Dags att återgå till sysslorna, lite bizy weekend. Massa kramar och :ar!!

• Eurolady

Hej girls och tack för komplimanger!

Nu har vi packat hela dagen och är nog redo för resan imorgon. 04.45 kommer taxin, så vi får se hur mycket sömn det blir inatt (som vanligt den här veckan, vaknade 8 imorse och kunde inte somna om fast jag var grymt trött och maken sov så gott bredvid mig)

Nu har jag i alla fall uppdaterat min blogg lite grann om bröllopet, så vill ni veta lite mer, kan ni läsa där. Det är inte superutförligt, men man får kanske en liten bild av det hela i alla fall. Adressen, om ni glömt den, är eurolady.bloggspace.se/

Hoppas ni nu alla får en underbar sommar så hörs vi igenom om drygt två veckor när jag är tillbaka från smekmånaden!!

Kram och till er alla!

• LKU

Eurolady

Fina lilla gumman och nyblivna FRUN Ha en alldeles UNDERBAR bröllopsresa (ha ha! Som om jag skulle behöva UPPMANA till det, yeah right ) med MAKEN Låter supermysigt få kalla sin älskade det DET.
    Må så gott vännen så höres vi väl när ni kommit hem. DU kommer vara SÅ EFTERLÄNGTAD, tro mig!! Men, du finns ju i mina tankar, det vet du va?
    Tusen kramar och : ar
    LKU

*rusar genast till bloggen för att läsa*

• Eurolady

Tack, LKU, det ska vi ha!!

Förresten, du har mail!!

på dig med!

• LKU

Eurolady

Och du med. Har mail alltså

på dig med!!

• helenekl

EL: vad härligt det var att läsa om din hippa o ert bröllop! *myser*

Jag har själv varit på en möhippa idag, för en tjej jag lärt känna på Gamman:)
    Jättemysigt var det o nu är jag trött som bara den men var tvungen att säga god natt till er först

God natt! o ha en underbar resa FRU Eurolady med MAKE :p

KRAM

• Princessdiamond

nu är jag medlem på gamman

• Fru någongång.

Hej Tjejer :)

Nu är vi hemma igen.. Men det var sannerligen inte roligt att komma hem i detta regnet.. Vi bilade hem från nice och började åka i fredags, sedan har vi varit på en vingård och tittat, vi var i valrhona butiken och köpte massa choklad :) och på lördagen så var vi och besökte champagne, var på rundvandring långt med under marken och kollade på alla champagne flaskor som låg och mognade.. köpte givetvis champagne med oss hem. sedan gick färden genom tyskland hem. och det har regnat sedan vi åkte där ifrån. vi har kört med regnet hela tiden.. 1 olycka på autobahn och sedan en i skåne igår när vi kommit en bit över bron.

Men vi har haft det underbart skönt, solat och fått en hel del färg. shoppat lite och ätit gott :)

Eurolady :) Grattis till fru titeln och attans vad fina ni var.. Makens skjorta var ju supersnygg. Fick ni några kommentarer om färgen? Hoppas ni har det underbart på resan.

Heleneli:) Grattis du med, hoppas din dag blev underbar.. kom inte ihåg när ni skulle åka till egypten, men om ni åkt så ha en underbar resa..

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2