• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax

*tar fram trummorna, några tamburiner och ett munspel och uppmanar ALLA att spela, sjunga och dansa bort det oroväckande molntäcket som drar förbi Sthlm just nu*

KOM IGEN NU, TJEJER!!!

• karinna

En sån tur att jag är hemma i storstan just idag så att jag kan hjälpa till och tänka fram solen heeeeela låååånga dagen till vackra Eurolady och hennes stilige J!!!!!

Hoppas att dagen och kvällen på Djurgårn bli så där underbart stockholmsljuvlig som den bara kan vara just här, just för er!!!

Stor kram till alla er andra underbart vansinniga tjejer också! Har allt lite koll på er då och då under mellanlandningarna i gamla Svedala!
    Den här sommaren är hektisk men fantastisk!!!

• Fru Henax

Åhh, karinna! Så kul att se dig här igen!!! Ha en fortsatt fantastisk sommar!

• Eurolady

Hej tjejer!

Sitter här med nyuppsatt hår, en fin bukett bredvid mig och försöker trycka i mig lite pasta med pesto så jag ska stå mig hela dagen!

Får samtidigt försöka fixa lite sista minuten-saker. Det är nämligen en gäst som meddelat nu att hon inte kan komma , så det blir till att ordna lite med bordsplaceringen. Och precis när jag sa det, ringde en till och sa att hon inte kunde komma! Jisses, man undrar om nån kommer dyka upp! Fast den här tjejen hade i alla fall vett att ringa och hade en superbra skäl, men den andra hade skickat ett mail som det var en slump att jag gick in och läste!

Ja, ja, människor är konstiga ibland. Men vi får det nog bra i alla fall, även om det är tråkigt att behöva fixa med sånt här.

Nu måste jag borsta tänderna, för snart är min kompis här och då är det sminkning som gäller!

• love U

*ser att solen skiner men dansar och sjunger soldans-sången ändå*

Eurolady: Tråkigt med gästerna som inte kommer! Men... SKIT I DET!!! Det är deras förlust!!!!
    DU SKA GIFTA DIG SNART GUMMAN!!!!!!!!!!

*funderar på om jag ska trolla mig till en fluga och flyga till EL och vara med henne på hennes stora dag*

*inser ganska snart att förvandlingen tar för lång tid och att jag inte hinner, måste packa osv*

HA EN UNDERBAR DAG, EL

• Princessdiamond

fan vad dålig stil att höra av sig samma dag med en sån grej

hoppas din dag blir toppen iaf!!

• Princessdiamond

skall försöka

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2