• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Rosenhaga
    Tack själv, bara roligt att man kan inspirera och hjälpa varandra Ska försöka ha hittat det där programmet till du är tillbaka.
    *antecknar under "VIKTIGT"*

Jasså, du kikar in i morgon innan ni åker och ni ska inte åka FÖRRENS 06:30
    Hmmm, exakt HUR stor chans tror du det är att lilla LKU är vaken då Rosen???
    Jag kan, med hundra procent säkerthet, garantera att jag ligger och snarkar som bäst vid den tiden
    Så jag säger helt enkelt:

HAVE A SAFE TRIP AND WELCOME BACK!!

nu istället

KRAM

• Fru Henax

Vilken tid i morgon är det som gäller för EL?! Måste ju tidsplanera lite vad det gäller soldansen!!!

på alla!

• LKU

Fru Henax

Näe jag vet tyvärr inte någon exakt tid, men vi kan väl lika bra dansa regndans hela dagen???

Jag fick svar på mitt fax från vädergudarna att dom ska fixa sol så mycket det bara går... men lite dans gör säkert ingenting sämre

på dig med Henaxen

• Rosenhaga

*planerar in en soldans i soluppgången*

Imorgon blir det härligt väder i Stockholm, låt oss bestämma det! Något annat gäller inte för Eurolady. Hoppas hon har det underbart nu ikväll, kommer själv ihåg för ett år sedan och kvällen före bröllopet. Det var så mysigt!

• LKU

Skrev jag regndans??????

HERREGUD!!!!!! SOLDANS menar jag såklart och INGET ANNAT!!!!!

• Fru Henax

Nej men LKU! Det kanske är bra om du dansar REGNdans där nere i Götet så dansar jag och Rosen SOLdansen här i Sthlm!!! Det borde ju bli bra!? Väl?!

Så Rosen, får jag lov?

• LKU

*tjurar och tittar in i väggen*

Näe jag vill ju dansa med er såklart

• Fru Henax

*tänk Henax, tänk*

*du har gjort LKU ledsen och nu ska det gottgöras*

*ställer fram mina finaste dansskor och erbjuder LKU att använda dem i GRUPPdansen imorgon*

*trugar även med lite choklad och en ROSA rävboa som passar finfint vid soldansen*

*lägger mig under balkongbordet, skäms som en hund och kommer inte våga titta fram på lääänge*

• Fru Henax

*ligger kvar i fosterställning under balkongnordet och svär åt mig själv*

• Fru Henax

*börjar få kramp i ryggen men det kan jag gott ha*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2