• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Eurolady

Gumman, oj oj tråkigt med återbud SAMMA DAG, herregud liksom!!! Ja ja, inget att göra åt, eran stora dag kommer bli UNDERBAR ändå, helt övertygad!! Vi är som sagt alla med dig i tanken och är sååå glada och pirriga för att våran fina Eurobabe blir FRU i dag!!

Massa och kramar till dig sötaste blivande bruden

karinna
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Stargirl, åååh va skoj att du kikar in!! DU är alltid lika varmt välkommen ska du veta. Ha det bäst och STOR KRAM till finaste Stjärnflickan!

Fru Henax
    *är självklart med på noterna, tar fram mina läckra oljefat från Jamaica och börjar spela järnet och gunga höfter*
    SOL SOL SOL mera SOL hela långa dagen och kvällen

• Fru Henax

Fortsätter du med oljefaten LKU (låter finfint förresten! ) så kör jag på tamburinen?! Vi måste ju få solen att fortsätta skina för Heleneli i morgon!!

Hoppas ni andra har lust att köra kastanjetter eller nåt och joina mig/oss i solfrämjar-musiken!!?

Och... GRATTIS TILL FRU EUROLADY!

• Cantaton

karinna, tack för trådtips :) uppiggande. Jag sitter här o halvsover. Har slitit såååå hårt idag. När jag slutade jag jag stuprätt i säng och somnade...tills någon ropade och ville att jag skulle ta ner nån blomlåda. Vi har en stor middag imorrn här på herrgården...så jag har definitivt inte slutat för dagen, trots att jag jobbat mer än 8h. Vi har en massa att förbereda. Men just nu orkar jag ingenting. Tar en paus i mitt övertidsarbetande iaf... tror jag ska sätta på lite tevatten o se om jag hittar nån frukt. Har redan ledsnat på kakor (kan man det?)

• helenekl

EL; GRATTIS gumman!! Din första natt som fru är här nu och ni är nu gifta! Jag är så jätteglad för er skull och hoppas att dagen/kvällen/natten blir allt som ni drömt om och mer därtill!

Jag är ledsen att jag är den som inte hunnit skriva "lycka till" idag men jag har haft fullt upp o inte hunnit sitta vid datorn men jag är däremot den första att säga "god natt frugan" då ni faktiskt har er första natt framför er.....om ni inte redan sover... :D:D:D:D

Massor av kramar till er båda samt alla andra i tråden :)

• Princessdiamond

va det heleneli som skulle gifta sig idag??
    *blandar ihop alla*

grattis EL!

och grattis till den som gifter sig idag :D

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2