Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*stoppar om LKU*
Tack för inspirationen som gjorde att jag äntligen klippte av mig håret. Jag hade nog segdragit beslutet några månader till om inte du hade inspirerat. Så skönt och kul att vi kom iväg bägge två. Suss gott!
Vaken igen!!!
Surfar trådlöst, ooooohhh så sköööööönt!!!
Ja ja, jag vet, jag är väl sist i Sverige med detta, men jag måste bara gå utropa några glädjetjut!!
ÄNTLIGEN är LKU också med i matchen
Rosenhaga
Tack för omstoppningen. Mmm, sov så gott må du tro Och tack själv angående inspirationen, du är alltid så rar vännen
Nu blir det spännande efter duschen här... Se om man får till nya frizzen lika bra som Madde fick... Försöka duger!! Lär bli liiiite enklare att hantera nu i alla fall än det där långa schabraket
KRAMIS
om nu ngån skulle vilja prata med mig på gamman så heter jag Musslan
Rosenhaga, FRUhelenekl...
... och alla ni andra som undrade vilket program jag gjorde collaget i på min blogg
Programmet heter Picasa och kan hämtas gratis här:
picasa.google.se/
Princess
Tack för infon
tveksamt om ngn bryr sig..
men det va värt ett försök :)
Härligt LKU med trådlöst :) Och att allt funkar är ju fantastiskt..
Här har vi varit hundvakt idag. Sambons pappas hund fick komma på besök när dom skulle till Gröna Lund. Men den hårar så galet mkt så nu fick vi städa lite.
Annars är det lugna gatan, vi har packat upp lite och försäker få lite vanlig rutin på dagarna då vi båda börjar jobba nästa vecka igen.. Helt galet hur fort 4 veckor går egentligen.
Princess: Skall leta upp sig när jag är inne nästa gång. Måste ju byta webbläsare när jag skall vara där inne.
Nu ligger väl de båda nygifta paren på varsin strand och sippar drinkar och myser för fullt :)
Kram på er alla
Har lagt Picasa som en länk och sparar den som belöning att utforska när jag är pigg, tack snälla LKU!
Rosenhaga, jag har inte heller tvättat fönstren sen jag flyttade in (i oktober)... o då var det förresten inte jag, utan mormors syster. Medan mormor sydde igen mina kuddöverdrag och jag lagade mat. Å andra sidan kommer jag inte komma hem de närmaste 4 veckorna, så det lär ju dröja ytterligare... o jag slipper se det.
Gardiner har jag dock. Mormor har sytt fina linnegardiner till mej :) Men jag har å andra sidan bara två fönster ;)
Fru någongång.
Instämmer Mysigt vara hundvakt förresten, men JA mycket hår blir det, eller jag menar päls
Ja våra bröllopspar har det nog inte alltför tråkig nu
Rosenhaga
Ingen orsak vännen! Hoppas du gillar programmet
Cantaton
SKÖNT höra det inte bara är jag som INTE är så husmoderlig gällande tvätt av gardiner
Nattikramar till er alla