Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
nä, jag har ju inte bestämt ngt.. gôrsvårt
Fru Henax
"Eeeuuuoouuuu såå gåååått och seee deij!!!"
(lägger till med min perfekta skånska eftersom jag tror Henaxen hajjar tugget nu efter en vecka i skåneland )
Lät som en urmysig semester, även om solen varit ANINGEN frånvarande men det verkar ju som detta blir regnigaste sommaren som funnits i mannaminne. Men semester är ju ändå alltid semester som sagt och frukost på rummen tillsammans med sin Älskling är ju inte helt fel...myspys =gillar
Näe alltså jag syftade på "Photoshop Elements" som ju DU min kära Henax är Champion på
Men, klart du har väl haft fullt upp med att vara ohedlig på rummet så banbrytande preojekt inom PE har väl fått vänta gissar jag
Är det något man ska vara på semestern så är det ohedlig, helt klart!!!
Åh va skönt det har varit att ha en helt softisch dag med inga planer alls, efter en hektisk och intensiv vecka. Strax dags för middag och ikväll blir det väl lite Beck, en kall och lite chips skulle jag tro...
på dig Sötis
Hej på er alla underbara!
Kikar bara in lite fort! Har kommit hem idag.... Åkte 7.10 från Las Vegas igår och landade 8.30 imorse på Arlanda... Så jag är rätt slut nu!
Måste bara vara vaken till barnen somnat så kan vi oxå lägga mig sen!
Läser allt sedan!
Har för övrigt haft det helt underbart!!! HETT men härligt!!
Hoppas att alla mår bra!!!
Puss och kram
love U
VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!
Vill höra ALLT om resan men förstår att ni är duktigt "jet-laggade" nu så sussa skönt och bara ta det lugnt, vi hörs när vi hörs. Nemas problemas you know Kramar
Fru Henax
Fortfarande ingen större tur med besök hemma hos mig?
*håller tummarna så hårt jag kan för att det ska funka. Fru Henax är ju V.I.P för tusan!!!*
lilyslife.bloggspace.se/
välkommna hem allihopa :) Kul att se er här igen.
Idag blev det en utflykt med 2 vänner, åkte bort från stan och se där fanns det minsann sol. Så vi grillade korv och myste i solen :)
Nu ligger vi som jästa fiskar hemma på soffan, inne i stan är det en stor båttävling - tall ships races och det är massa uppträde på kvällen. Och vi hör hela andreas johnssons konsert från våran lägenhet. har fönster in mot stan :) Sedan att man inte ser honom är mindre viktigt.. Men det är häftigt hur högt ljud det måste vara ändå, men gissar på att det är för att det är så mkt luft runtomkring som det hörs. Kul att höra iaf :)
Lku och Love U nu får ni vila ikväll efter era olika strapatser :)
okej.. jag har en hemmlis att berätta, eller vet egentligen inte om det är för tidigt men jag är så glad :)
Vi skall få en liten bebis Fick reda på det i måndags, men det kan hända mycket på vägen och jag är bara i vecka 7-9.. vet inte riktigt.. min mens är lite oregelbunden så jag kan inte sätta exakt antal dagar ... Men någonstans där är jag iaf :)
Så nu har jag besökt familjeliv för första gången iaf aktivt.. och jag säger då det vilka hätska trådar det finns där inne (som så många redan sagt) och att folk bara orkar vara så otrevliga mot varandra .. Men alla är ju inte så och det är ju bra.. Så nu får jag pendla mellan BT och FL Men mitt hjärta är här hos er tjejer
Fru någongång.
Tackar, tackar Vilken trevlig dag ni verkar ha haft, sol och korvgrillning, perfekt för söndagssoftande! Jasså ni får "gratis-konserter" minsann, inte illa
Jag undrar just hur mycket man kommer att höra från Stones-konserten på Ullevi på fredag... dom gubbarna lär ju kräma på REJÄLT!!
Nu är det strax dags för lite Beck och popcorn. Har lagt några öl i kylen också tills darling kommer hem strax e 22. Då blir han glad
Undrar om någon av er har råkat ur för samma som jag gjorde i går på festen, skrev om det på bloggen, bara lite nyfiken om ni varit med om liknande situationer eller själva sagt en "groda" rörande graviditeter...
lilyslife.bloggspace.se/
Kram på er alla och ha en skön kväll!
Extra-energikramar till Fru någongång. och Fru Henax som börjar jobba i morrn igen
GRATTIS Fru någongång.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åh va roligt!!!!!! *kramar om*
Hihi lite lustigt att jag precis dragit iväg mitt inlägg och sen läste ditt, eftersom jag ju skrev och undrade över speciella situtationer gällande graviditeter.... *fniss*
Ännu en gång, STORT GRATTIS Gumman!!
Och självklart är våra hjärtan hos dig med vet du stumpan