Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Hej hej!
Hallooooooooj FRU Heleneli!!!!!
Hur är läget?? Kan det vara annat än TOPPEN????
Berätta, berätta, berätta ALLT, hur har ni haft det, hur känns det, hur var resan, bröllopsdagen, finns det foton????!!!!
*LKU står och hoppas jämfota av iver*
Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkram
*hoppar jämfota jämte LKU och skriker "berätta, berätta allt!"*
Men GRATTIS K!!! Det vankas alltså kalas i tråden!!!
*snor runt med lite ballonger och serpentiner och pyntar samtidigt som jag väntar på att kladdkakan i ugnen ska bli klar*
Tackar, tackar!! Ja här är är man så frikostig så man avslöjar ALLA sina namn
Kladdkaka i ugnen sa du???
YYYUUUUMMMMIIIIEEEE!!!!
Jaha, nähä men så att... vid det här laget skulle jag varit KLAR med städningen men har jag ens börjat?? Näe, skärpning LKU, måste ta tag i detta NU!!!
På återseende...
Puss och kram
Jag LOVAR att jag ska berätta och ni ska få se bilder i massor! Tyvärr har jag inte tid just nu, men jag LOOOOOOVAR dyrt och heligt ch på heder och samvete och allt sånt att det kommer.....!
Heleneli
Det är LUUUUUUGNT Heleneli!!
Vi väntar så gärna!
*sätter mig utanför Helenelis dörr*
Ingen press!!
Näe men allvarligt gumman, vi finns ju kvar här, så kika in och berätta och visa bilder när DU känner att du vill, kan och orkar. STORA KRAMEN
*packar tältet, stormköket och sovsäcken och beger mig också hem till Heleneli där jag slår mig ned bredvid LKU*
Fru Henax
Åh så mysigt att du också kommer! Slå dig ner vet ´ja! Har precis grillat lite körv här på lilla elden som jag gjorde upp för en stund sen. Och istället för körvabröd så blir det något som är MYCKET MYCKET godare, som kallas Pinnbröd och som jag ätit massor i sin barndom. Tror Pinnbrödets ursprung är Falun eller åtminstone dalarna... Smaskens är det i alla fall
Har även några kalla "Pucko" i frysväskan som vi kan dricka till
*håller tummarna för att Fru Henax gillar mat-förslaget*
*räcker lite nervöst över en nygrillad korv med Pinnbröd och en kall "Pucko" till Fru Henax*
Ketchup eller senap eller bägge två?