Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
tjoho :) gud tjejer vad ni bubblar här inne :) så kul att läsa vad ni skriver.
Heleneli :) Välkommen hem. *tar min sovsäck och slår mig ned vid LKU och Fru Henax och väntar på din story"
Pinnbröd gjorde vi i scouterna :) Mumsigt var det :)
Här blev det egengjord pasta carbonara. Men kom på när jag blandat grädden och äggen att man inte skall äta råa ägg när man är gravid .. Så jag fick göra om med bara grädde och parmesanost i. Funkade lika bra det med. Så nu är jag tokmätt. Sambon skulle äta med en kund så jag är solo ikväll. Skall iofs packa inför gotlandstrippen så jag kanske skall göra det nu innan jag somnar i soffan.
Gurans: Kul att se dig här, var inte här samtidigt som du men grattis till den lilla i magen. så det är nära nu med andra ord?
kram alla
jag skulle precis gå ut en sväng, men det var så mycket folk på trappen så jag kom inte ut.... ;)
Jag jobbar på en presentation... :D
Heleneli, du jobbar på snabbt hoppas jag?! Kan bli kallt för LKU, mig och ffa gravida Fru Någongång att sitta här veckan ut...! Men ni har det trevligt och ombonat tycker jag!
Köksgardinerna är riktigt snygga!
Fru Någongång, glöm för all del inte packa stickmönstret och garnet!!! Tycker ff det är en übersöt idé!
Om vi inte hörs innan du åker så HA DET SÅ SKÖNT PÅ GOTLAND!
Gurans!!! Alltid kul att se dig här! Jag har tyvärr ingen glassbåt kvar att dela med mig av...! Men om du vill kan ta en repa förbi hos LKU igen...?!
Hon märkte ju inget förra gången så...!
Och OM hon skulle märka mig så kan hon ju knappast bli arg väl?! Uppdrag "rädda-höggravidA-Gurans-innan-hon-smäller-av" måste hon väl ha förståelse för?! Jo, det tror jag!
Förresten gurans! DU har ju en anledning att vara slö!!! Men jag?! Ren och skär lättja bara...!
hihi, nej skall inte glömma mönstret. Skall fixa det på lunchen imorgon.
Sitter gärna och väntar på helenelis berättelse. Får nog försöka titta på jobbet annars. Kan ju inte vänta tills på söndag kväll..
Nu är det iaf ppackat och klart här. behöver ju inte så väldans mycket men man vet aldrig med vädret.
appropå glassbåt, så är det faktiskt det dom bjuder på när man flyger till gotland :) Så jag får mig en glassbåt imorgon :)
Ha det gott i helgen alla. Ät gott och mys och ut i solen och njut.
kram
gurans
Underbara lilla sommarblomma!!!
Åh va roligt att du kikade in. Skönt höra att allt är bra. Förstår fullständigt att det blir mindre datorverkssamhet under sommar och semester och som i ditt fall, bara en månad kvar tills bebis kommer!!!
*spänningen är olidlig*
Sköt om dig gumman min, vi höres.
Kramar och ar till dig goa gurans
Nattikramar till alla
Grattis Anne :) Hoppas solen lyser på dig idag .Kram
Det värmde gott att läsa vad ni skrivit igår!
Jag har träningsvärk i hela kroppen. Slängde i mig en Ipren till frukost, kanske ska ha något mer? Nääää, tror det blir en varm dusch istället.