Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
*himlar med ögonen och känner mig alldeles nostalgisk*
Sa´ru pinnbröd?! Sa´ru Pucko?!
Ja, nu känns det som om det inte gör nåt om Heleneli dröjer med sin berättelse... Här kan jag sitta länge!!!
*torkar bort lite senap och rostad lök ur mungipan innan jag ger LKU en puss på pannan som tack för den goda maten*
*myser*
Visste väl jag kunde räkna med dig Henaxen!!! Klart en toppentjej som du inte bangar korv, pinnbröd och pucko liksom!!Klubben för inbördes beundran?? Nääääeeee inte alls...
*böjer mig fram och pussar tillbaka, på Henax mjuka kind*
Kommer att tänka på att du som har släkt långt upp i norr kanske faktiskt käkat pinnbröd förut? Vore inte helt otänkbart...
Här på västkusten hajjar dom nada när jag snackar om det nämligen. Bara räkor för hela slanten här vettu
Mja, inte riktigt, men nästan...
Åh gud så skönt att vara klar med städningen.
*pustar ut efter välbehövlig dusch efter att ha tokstädat i någon timme*
Nu är det bara hämta tvätten kvar, sen dags och fixa lite käk!
Hmm, vad ska man äta tro...
Några förslag???
Med delar av familjen uppe i Jämtland och en morfar född i Sundborn är det klart att man ätit pinnbröd!
Räkor?! Ahha, "reker såna man eter"... men det är klart mest av allt är nog jag 08!
*dingelidong* Dagens mattips... ähhh... *ropar på Rosenhaga*... huvva... skulle det inte sitta fint med en pizza?!
En annan är ju ENNA inte så haj på det där med matlagning ju!
Fru Henax
Ååhh joo det är du ENNA allt söta Henaxen, vet nog att ni brukar mysa till det och äta gott därhemma ni med Men just i dag känner jag också att herreguud va gott med pizza!!!
*börjar dreggla*
Söta sambon går på sin tre dagars ledighet i dag så jag tror inte han skulle opponera sig alls när han kommer hem vid 18.30 och det står varm pizza och en kall på bordet...och kanske lilla jag i raff-set?!!
Mja, det sistnämda får vi allt se hur det blir med :- Ska inte lova för mycket nu
Henax, sa du morfar född i Sundborn?? Detta är ju bara sååå klockrent.
Henax tilldelas härmed 100000 pluspoäng och GULDDIPLOM
Då kan man ju nästan säga att du är halv dalkulla och DET, DET är inga dåliga grejer!!!
*rusar fram och kramar om*
Henax, det är möjligtvis inte så att du och jag har skrivit 99% av inläggen i dag????
Till efterrätt:
Glassbåt!!!!
Snacka om nostalgi från barndomen
Men äsch LKU, vad det där lät gott då!!! Själv är jag grymt sugen på souvlaki!!! Men har dessvärre ingen bra grek i närheten.
Och inga glassbåtar heller inom synhåll...
... VARFÖR??!!! Varför är livet så orättvist?! WHY???
Why me??!!...
Vadå?! Tycker ni att jag överdriver eller?!
Tjodiloo i rutan!:p
Sniff, sniff... tyckte jag kände go matlukt LKU! Mums! :D
Henax o LKU, ni är för goa! Precis som vanligt. Måste vara ert gemensamma arv från Dalarna som gör sig gällande:D:D:D
Jag har tyvärr inte vart inne o läst på jäääääättelänge! Jag har tillbringat semestern mestadels i Småland med familjen o då har mina datorvanor minskat drastiskt. Har dock tänkt att läsa o göra mig lite uppdaterad på bröllopen som har vart! Jag antar att de har vart fantastiskt underbara, o jag blir smått avis redan innan jag har läst om dem! :)
Jag vill oxå gifta mig ju. Någon gång. Men kanske inte inom den närmsta månaden. Skulle nog se mindre tilltalande ut som brud just nu, har en stor kula på magen o vaggar fram. Snyggt. Not!:D Men jag bjuder på det. Dock har jag fortfarande inte fattat att jag måste pressa ut den där klumpen som finns i magen. Jag hoppades det var storken som kom och lämnade bebisen uppepå skorstenen ju...
LKU, tack för ditt fina mejl! Jag försökte svara idag. Men det strular lite med min dator, jag skriver så fort mejlen är fixade!! Hoppas att allt är bra med dig iaf gumman!:p:p:p O som du förstår så har det INTE kommit någon bebis o jag hoppas att den stannar inne iaf några veckor till.:)
Henax, hur är läget med dig? Har du haft en skön semester?
Eurolady är hon på bröllopsresa nu?
Hoppas att det är bra med er alla andra oxå!
Sköt om er!:p:p:p
Henax! Du överdriver aldrig!! Jag förstår dig precis! Jag vill oxå ha glassbåt. Nu. Utan att ta ett steg utanför vårt hus. Jag slö?! VA?!!!!!