• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Princessdiamond

graaaaaaaaaattiiiiiiiiis!!! :d

• gurans

1 timme har det tagit att läsa igenom alla sidor som jag har missat samt ytterligare några tidigare bara för att fräscha upp minnet.... men oj, det har hänt en hel del.:D:D:D Bröllop, bröllopsresor, härliga semesterresor, graviditet, partyn, mat o säkert massor med annat som jag har glömt!:D:D:D

Fru någongång: GRATTIS!! Hoppas att du får må bra nu, ta hand om dig o vila mycket:)
    Det tog lång tid för mig att fatta att vi ska bli föräldrar. Har nog fortfarande inte fattat det riktigt o då är det typ 4 veckor till utsatt datum...
    Vilken rolig idé med garnet och stickmönstret! Ojoj va de kommer bli glada. Är det deras första barnbarn?

Henax: Skåne är ju så fint! Dock synd med vädret:(
    På måndag börjar jag oxå jobba igen... men jag försöker förtränga det så gott det går:D

LKU: Vilket roligt party ni verkar ha haft när din familj var här! Kul! Men visst man BLIR trött när man har besök. Även om det är jätteroligt! Så är det bara:p

Eurolady: Skrev lite i din blogg, men vill säga grattis än en gång!!

Anne: HippHippHurra!! Hoppas att du har en härlig dag!

Nu ska jag minsann ta mig ut i det fina vädret ett tag!

Ta hand om er allesammans!!

Kram!:p:p:p

• anne på grönkulla

*rodnar över gratulationer*

Hej! Är halvt om halvt åter i bredbandland nu - men datorn mår sådär halvbra, så vi får väl se...

Men vad glad jag är att vara hemma!

• Rosenhaga

Fina vädret?? Här har det regnat hela dagen men det kan också vara skönt.

• Fru Henax

Men jag är allt lite sur nu... Ända sen jag började jobba i måndags så har solen skinit så fint! MEN!!! Nu när det är helg och man längtar hem så... REGNAR DET!

OK, jag erkänner! Jag har inte ätit sen frukosten vid 7 i morse!! Så det är nog därför jag surar...! PLUS att chefen lyckats få mig att jobba över ett par timmar!

Övertid och hunger - ingen bra kombo!

Smileykompenserar lite för min surhet!!!

Så ni inte blir irriterade på mig!!!

Anne, välkommen tillbaka! Hoppas din dag varit bra!
    *kastar konfetti och truddeluttar lite*

• Fru Henax

Va fånigt det där blev! Stycket med överdrivet mycket smileys där det var meningen att texten skulle komma under smileysarna!!!
    Ser ju ut som en gitarr! Eller en kam!

• LKU

Hello girls!

Vad gör ni en fredag som denna?
    Här har det varit helt underbart väder hela dagen och är fortfarande, jag vill inte strö salt i såren när jag hör att det regnat på sina håll, men ni får ha lite överseende, vi har haft regn, regn och bara regn sedan midsommar här på västkusten så nu när det ÄNTLIGEN vänt känns det så förbaskat bra!!!

Dagens bästa för mig har helt klart varit träffen men min bästis som flyttade från stan, ja ni minns väl den otroliga historien om läkaren som levt dubbeliv I alla fall stack hon ner till skåne och vi hae inte setts sedan i januari så tro mig när det jag säger det var ett kärt möte Ååååh va vi har saknat varandra, blev alldeles tårögda och kunde nästan inte skiljas åt sedan. Säger bara det, ens sanna vänner är GULD

gurans
    ELOGE till dig underbara lilla gumman som suttit och läst i kapp!!! TUMME UPP säger jag bara. Det bevisar bara hur otroligt given du är i denna tråden sötaste vännen Men, ska du börja jobba på måndag??? Trodde det var färdigjobbat nu innan bebisen kommer, men jag blandade nog ihop info...
    Många kramar och pussar till dig Goa Gurans

Fru Henax
    Skrattar ihjäl mig, hahahaha, en gitarr eller en kam??? Ja faktiskt, men jag tyckte ändå det var riktigt fint konstverk jag!!

anne
    Skönt att ha dig hemma!! Hoppas du har/haft en toppendag på din födelsedag och att kvällen fortsätter i firandets och mysandets tecken (varför finns ingen smiley med partyhatt?????)

Rosenhaga
    Hoppas värken lättade och att du fick en go fredag. Bara en fråga, du skrev om frukost och jag kunde inte låta bli att notera att klockan var 09:47 när du skrev ditt inlägg. Innebär detta vad jag tror det innebär???? Att allas våran "uppe-med-tuppen-Rosenhaga" faktiskt SOVIT till en sisådär 09.30??????
    Vore ju gryyymt i så fall!!
    *tssss*

• LKU

Någon mer än jag som sitter och zippar lite rött och är lite pratsugen?

• anne på grönkulla

Firar gör vi inte så mycket - är inne på tredje tvättmaskinen och har just vart i affärn o fyllt skåpen... men trevligt att vara hemma är det!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2